ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الی 15
تلفن : 05435332290
دسته بندی محصولات

بهترین مارک ژل شستشوی صورت خارجی چیست؟

در ادامه با ما همراه باشید...

در ادامه می خوانید

بهترین مارک ژل شستشوی صورت

شستشوی صورت از مهم ترین اقدامات مراقبت پوستی افراد محسوب می شود. چرا که پوست ناحیه حساسی است و حفظ سلامت آن تاثیر مستقیمی در زیبایی دارد. به همین دلیل انتخاب یک شوینده مناسب، بسیار حائز اهمیت است. شوینده های بسیار زیادی در بازار برای پوست وجود دارند که هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند. به این منظور ما در این مقاله تصمیم به بررسی بهترین مارک ژل شستشوی صورت خارجی گرفته ایم.

اما بر اساس نظرسنجی ها ژل شستشوی صورت از محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است. دلیل آن روشن است! ژل های شستشوی صورت به دلیل ترکیبات سبک و طبیعی، سازگاری بیشتری با پوست افراد دارند. همچنین نسبت به سایر شوینده ها، خواص پاک کنندگی قوی تری نیز دارند. به همین دلیل ژل ها، اولین انتخاب افراد، برای شستشوی پوست صورت محسوب می شوند. اما در این میان ژل های خارجی، بسیار محبوب بوده و اکثر افراد تمایل به خرید آنها دارند.

 

ژل شستشوی صورت خارجی

ژل شستشوی صورت خارجی

ژل شستشوی صورت چیست و چه فوایدی دارد؟

همانطور که می دانید روزانه مقدار زیادی آلودگی از محیط اطراف بر روی پوستمان می نشنید که برای حفظ سلامت پوست باید به طور مرتب آن را بشوییم تا این الودگی ها از روی پوست برداشته شده و در نتیجه از بروز آسیب به ان جلوگیری کنیم. از جمله این آلودگی ها می توان به مواد آرایشی، گرد و غبار محیط اطراف و هم چنین باکتری های میکروسکوپی اشاره کرد که در هنگام خواب، از روی بالش و تخت، بر روی پوستمان قرار می گیرند و به مرور زمان با فعالیتشان باعث بروز تیرگی و چین و چروک پوستمان می شوند.

به منظور از بین بردن این آلودگی ها از روی پوست، و تقاضای زیاد از طرف مردم، شرکت های زیادی از سراسر دنیا به تولید شوینده های مختلفی پرداختند که از میان آنها ژل ها به موفقیت بسیار زیادی دست یافتند. چرا که ژل ها با ترکیبات سبک گیاهی و فرمالاسیون ملایمی که دارند، به پاکسازی عمیق پوست می پردازند. بدون آنکه باعث تحریک پوست یا ایجاد التهاب در آن شوند و این رمز موفقیت انها در میان انواع شوینده های شیمیایی است. ژل ها، فاقد هر گونه مواد قلیایی و یا الکلی بوده و علاوه بر پاکسازی پوست، نرمی و لطافت زیادی به ان می بخشند. اما از میان انواع ژل ها از برند های مختلف، بعضی از مارک ها بسیار محبوب هستند و که عمده این مارک ها خارجی می باشند. ما در این مقاله قصد داریم چندی از بهترین مارک ژل شستشوی صورت خارجی را برایتان معرفی کنیم.

نحوه ی استفاده از ژل شستشوی صورت:

استفاده از ژل های شستشو بسیار راحت است. مقدار کمی از ژل های شستشو را روی یک پد ریخته و به آرامی روی پوستتان ماساژ دهید. سپس صورتتان را با آب ولرم شستشو داده و خشک کنید. در نهایت از یک مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی : نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت

بهترین ژل شستشوی صورت خارجی

نکات خرید ژل شستشوی صورت

فرقی ندارد که قصد خرید چه محصولی دارید. در هنگام خرید، حتما قبل از ان به اندازه کافی تحقیق کرده و از میزان موفقیت ان در بازار مطلع شوید و صرفا قیمت را مد نظر قرار ندهید. مخصوصا در مورد محصولات مراقبت پوستی که در صورت نامرغوب بودن، آسیب های جبران ناپذیری به پوست شما وارد می کنند. یکی از مهم ترین محصولاتی که در هنگام خرید باید به کیفیت آن توجه کنید ژل شستشوی صورت است. قبل از تهیه این محصول از چند روز قبل در مورد آن به تحقیق بپردازید. می توانید از اطرافیان، پرسنل داروخانه و پزشک متخصص پرسجو کرده و یا از گوگل کمک بگیرید. و یا اگر به صورت اینترنتی خرید می کنید، نظر سایر کاربران را در مورد آن بخوانید.

ژل های شستشوی صورت به دلیل بافت سبک و گیاهی که دارند، به ندرت پیش می آید که بر پوست افراد حساسیت ایجاد بکنند اما در هر صورت، شما می توانید برای جلوگیری از ان، ترکیبات روی آن را به دقت مطالعه کرده و سپس خریداری کنید. مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید ژل شستشوی صورت باید در نظر بگیرید، تناسب آن با پوستتان است. لازم است قبل از خرید، از نوع پوست خود آگاهی کامل پیدا کرده و در نهایت ژل مخصوص پوست خود را خریداری نمایید.

از میان صدها ژل های شستشوی صورت در بازار تعدادی از برند ها، به دلیل ترکیبات فوق العاده ای که دارند اثرات خوبی بر روی پوست افراد گذاشته و در نتیجه، محبوبیت بالایی پیدا کرده اند. چند مارک خارجی که سهم بسیار زیادی از بازار را قبضه کرده اند! برای معرفی بهترین مارک شستشوی صورت خارجی، بخش بعدی را به طور کامل مطالعه بفرمایید.

بهترین شوینده صورت خارجی

بهترین شوینده صورت خارجی

بهترین مارک ژل شستشوی صورت خارجی

بهترین مارک ژل شستشوی صورت خارجی شاید یکی از سخت ترین انتخاب خانم ها باشد. چرا که صورت ناحیه حساسی است و حفظ سلامت آن تاثیر مستقیمی در زیبایی دارد. به همین منظور متاسفانه یا خوشبختانه اکثر افراد و به ویژه خانم ها تمایل دارند که از مارک های خارجی ژل های شستشو استفاده کنند. ما در این بخش به معرفی چندی از بهترین ژل شستشوی صورت خارجی می پردازیم. برندهایی جهانی که بسیار محبوب بوده و متقاضیان زیادی از سراسر جهان دارد:

برند نوتروژینا: این برند یکه تاز فروش ژل های شستشوی صورت می باشد. در بخش زیر تعدادی از محبوب ترین های انها را مشاهده می کنید:

ژل شستشوی صورت نوتروژینا | مدل VISIBLY CLEAR PORE SHINE ( حجم 150 میل )

ژل شستشوی صورت نوتروژینا مدل visibily clear pore shine

ژل شستشوی صورت نوتروژینا مدل VISIBLY CLEAR PORE SHINE، یکی از معجزه انگیزترین ژل های شستشوی صورت دنیا است. اگر پوست چرب  و یا حساسی دارید دیگر نگران نباشید. این محصول فوق العاده محبوب از برند نوتروژینا با تنظیم غده های چربی و آلودگی ها و مواد آرایشی روی پوست از بروز جوش لک و آکنه جلوگیری می کند و باعث صاف شدن پوست می شود. این محصول خاصیت ضدالتهابی داشته و برای کسانی که در فرایند درمان لک دچار حساسیت شده اند نیز توصیه می شود. ترکیبات گیاهی خاصی که در این ژل شستشوی صورت نوتروژینا به کار رفته است، باعث ضد عفونی و لایه برداری پوست شده و آنرا نرم و لطیف نگه می دارد. این محصول فوق العاده مواد مغذی پوست را تامین کرده و با استفاده مداوم خواهید دید که پوست شما شفاف و روشن تر می شود.

ویژگی های ژل شستشوی صورت نوتروژینا مدل VISIBLY CLEAR PORE SHINE

.حذف آلودگی ها و چربی های اضافه از روی پوست

.جلوگیری از بروز جوش و لک و آکنه و التهاب

.فاقد ترکیبات پارابن و چربی

.دارای خاصیت روشن کننده و نرمی و شفافیت پوست

.ضدعفونی و لایه برداری از پوست

.مناسب برای پوست های حساس و چرب

.موارد مصرفی: به عنوان ماسک و شوینده

.حجم محصول: 150 میلی لیتر

.کشور سازنده محصول: آمریکا

ژل شستشوی صورت نوتروژینا | مدل OIL BALANCING ( حجم 200 میل )

 

 

ژل شستشوی صورت نوتروژینا | مدل OIL BALANCING ( حجم 200 میل )

 

 

ژل شستشوی صورت OIL BALANCING نوتروژینا  با خاصیت پاک کنندگی بسیار عمیق و حذف چربی های اضافی از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند. ترکیبات مهمی که در این محصول به کار رفته است عصاره لیمو آلوئه ورا هستند که به ترتیب مانع از بروز جوش شده و از رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کنند. این محصول تخصص بسیار زیادی در از بین بردن جوش های سرسیاه داشته و به طور کلی با بافت سبک و گیاهی ای که دارد باعث نرمی، طراوات و شادابی پوست می شود.

این ژل همانطور که از نامش پیداست متعادل کننده چربی پوست بوده و از برای پوست های چرب و مختلط توصیه می شود.

ویژگی های ژل شستشوی صورت نوتروژینا مدل OIL BALANCING

.پاکسازی عمیق منفذ پوستی

.ضد انواع جوش ها و به خصوص جوش سرسیاه، ضد آکنه

.حاوی آلوئه ورا برای مرطوب سازی و عصاره لیمو برای جلوگیری جوش

.قابل استفاده برای پوست های چرب و حساس

.کنترل چربی های اضافه سطح پوست

.حجم محصول: 200 میلی لیتر

کشور سازنده: فرانسه

سایر محصولات:

ژل شستشوی روشن کننده صورت نوتروژینا | مدل REFRESHINGLY CLEAR ( حجم 200میل )

ژل شستشوی صورت hydro boost نوتروژینا ( حجم 200 میل )

مطلب پیشنهادی : انواع ژل شستشوی نوتروژینا

ژل روغن شستشوی صورت هندوانه و ویتامین C اولاین Eveline حجم 200 میل

 

ژل روغن شستشوی صورت هندوانه و ویتامین C اولاین Eveline حجم 200 میل

ژل شستشوی هندوانه و ویتامین سی اولاین به دلیل ترکیبات سبک و گیاهی فوق العاده ای که دارد یکی از محبوب ترین ژل های شستشو برای انوع پوست ها محسوب می شود. این ژل محبوب بر پایه میوه است و سرشار از عصاره های گیاهی و ویتامین سی بوده و باعث حذف مواد آرایش و چربی و آلودگی های روی سطح پوست می شود. ویتامین C موجود در این محصول باعث روشن شدن پوست شده و عصاره هندوانه به نرم و مرطوب سازی آن کمک می کند. این محصول به صورت قابل توجهی از خشکی پوست جلوگیری کرده و باعث نرمی و لطافت آن می شود. این محصول معجزه آمیز حاوی روغن هسته های انار و هندوانه و  روغن تمشک بوده و عصاره گل رز را هم در خود جای داده است.

ویژگی های ژل شستشوی هندوانه و ویتامین سی اولاین:

.پاکسازی پوست از چربی و مواد آرایشی و آلودگی ها

.ضد جوش و آکنه

.مناسب برای انواع پوست ها

.بر پایه میوه و ترکیبات گیاهی

.حاوی عصاره هندوانه جهت آبرسانی و مرطوب کنندگی و تسکین دهنده

.حاوی ویتامین C جهت روشن سازی و شفافیت پوست

.جلوگیری از خشکی پوست و نرمی و لطافت آن

.حاوی روغن هسته های انار و تمشک و هندوانه

.حاوی عصاره گل رز جهت نرمی پوست

حجم محصول: 200 میلی لیتر

ژل شستشوی صورت ویتامین C اولاین | حجم 150 میل

 

ژل شستشوی صورت ویتامین C اولاین | حجم 150 میل

 

ژل شستشوی صورت ویتامین C اولاین یکی از محبوب ترین محصولات برند اولاین محسوب می شود. این محصول نیازی به معرفی ندارد چرا که حساب خود را پس داده است! تعداد فروش بسیار بالای این ژل صورت اولاین گواهی بر عملکرد خوب آن است. ژل ویتامین سی اولاین مناسب پوست های چرب و مختلط بوده و با حذف چربی ها و آلودگی های روی پوست، باعث پاکسازی عمیق منافذ آن می شود. این محصول باعث از بین رفتن جوش ها، و روشن کنندگی پوست می شود و شادابی خاصی به پوست می بخشد. این محصول فاقد الکل بوده و وجود ویتامین E موجود در آن از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند. همچنین یکی دیگر از ویژگی های بارز این محصول جوانسازی آن می باشد. اگر به صورت روزانه و دائمی از این محصول استفاده کنید خواهید دید که پوستی شاداب و جوان و روشن خواهید داشت.

ویژگی های ژل شستشوی ویتامین سی اولاین

.پاک کننده آلودگی ها و چربی ها و سبوم اضافه روی پوست

.حاوی فرولیک اسید و فاقد الکل

.حفظ تعادل چربی و جلوگیری از جوش و آکنه

.آبرسان و حفظ رطوبت پوستی

.شفافیت و روشن کننده پوست

.حاوی ویتامین E و عصاره میوه یوزو

.مناسب برای پوست های چرب و مختلط

.حاوی هیالورونیک اسید (معجزه جوانساز)

.حجم محصول: 150 میلی لیتر

.کشور سازنده: فرانسه

ژل شستشوی صورت عصاره گل مناسب پوستهای خشک و حساس لورال

لورال (L’Oreal) یکی از برندهای مطرح در زمینه آرایش و محصولات پوستی است. ژل شستشوی صورت عصاره گل مناسب پوستهای خشک و حساس لورال، یکی از محصولات این برند است که جزو بهترین مارک ژل شستشوی صورت خارجی برای پوست های خشک و حساس محسوب می شود. ویژگی‌ها و مزایا ژل شستشوی صورت عصاره گل لورال عبارتند از:

  • تقویت کننده سطح پوست: ژل شستشوی صورت عصاره گل لورال، با دارا بودن ترکیبی از گل رز، آلوئه ورا و مواد مغذی، به پوست شما کمک می‌کند تا قوی تر شود و سطح پوست را تقویت کند.
  • مناسب برای پوست‌های خشک و حساس: این محصول بدون الکل و با ترکیبات آرام بخش و مرطوب کننده، به پوست‌های خشک و حساس کمک می‌کند تا از خشکی و التهاب جلوگیری کند.
  • ضد عفونی کننده: ترکیبات موجود در ژل شستشوی صورت عصاره گل لورال، با داشتن خواص ضد التهابی و ضد عفونی کننده، به پوست شما کمک می‌کنند تا کاملاً تمیز شود و از آلودگی جلوگیری کند.
  • حفظ حالت طبیعی پوست: ژل شستشوی صورت عصاره گل لورال، با حفظ حالت طبیعی پوست و عدم حضور مواد شیمیایی ضار، به پوست شما کمک می‌کند تا به خوبی تنفس کند و از خشکی و آسیب‌های محیطی جلوگیری کند.
  • پاک کننده عمیق: ژل شستشوی صورت عصاره گل لورال، به خاطر داشتن ترکیبات افزوده شده مانند عصاره گل رز و آلوئه ورا، علاوه بر پاک کردن سطح پوست، به پوست شما کمک می‌کند تا از عمق جزئیات ضروری نیز پاک شود.
  • مناسب برای استفاده روزانه: با توجه به داشتن ترکیبات طبیعی و بدون مواد شیمیایی، ژل شستشوی صورت عصاره گل لورال، به صورت روزانه قابل استفاده برای پاکسازی پوست شما است.

با توجه به ویژگی‌های بالا، می‌توان گفت ژل شستشوی صورت عصاره گل لورال، یک پاک کننده ملایم و کارآمد است که بهترین گزینه برای پوست‌های خشک و حساس می‌باشد.

مطلب پیشنهادی : بهترین فیس واش 

ژل شستشوی صورت پوست چرب و مختلط اولاین | Eveline Facemed ( حجم 150 میل )

ژل شستشوی صورت پوست چرب و مختلط اولاین | Eveline Facemed ( حجم 150 میل )، یکی از محصولات مورد علاقه پوست‌های چرب و مختلط است. این ژل جزو بهترین مارک ژل شستشوی صورت خارجی بوده و باحفظ تعادل رطوبتی پوست، به پاکسازی پوست کمک می‌کند و سبب حفظ جوانی پوست می‌شود. برخی از ویژگی‌ها و مزایای ژل شستشوی صورت پوست چرب و مختلط اولاین ایولین فیسمد Eveline Facemed به شرح زیر می‌باشند:

تقویت پوست: ژل شستشوی صورت پوست چرب و مختلط اولاین ایولین فیسمد با داشتن ترکیباتی مانند روغن درخت چای و عصاره آلوئه ورا، به پوست شما کمک می‌کند تا قوی‌تر شود و از خشکی و التهاب جلوگیری کند.

مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط: این محصول با ترکیبات آرامبخش و مرطوب کننده، به پوست‌های چرب و مختلط کمک می‌کند تا از چربی و التهاب جلوگیری کند.

حفظ حالت طبیعی پوست: ژل شستشوی صورت پوست چرب و مختلط اولاین ایولین فیسمد، با حفظ حالت طبیعی پوست و عدم حضور مواد شیمیایی ضار، به پوست شما کمک می‌کند تا به خوبی تنفس کند و از خشکی و آسیب‌های محیطی جلوگیری کند.

تنظیم چربی پوست: ترکیبات موجود در ژل شستشوی صورت پوست چرب و مختلط اولاین ایولین فیسمد، با تنظیم و کاهش چربی پوست کمک می‌کنند تا پوست شما تمیز و نرم باشد.

مناسب برای استفاده روزانه: با توجه به داشتن ترکیبات طبیعی و بدون مواد شیمیایی، ژل شستشوی صورت پوست چرب و مختلط اولاین ایولین فیسمد، به صورت روزانه قابل استفاده برای پاکسازی پوست شما است.

با توجه به ویژگی‌های بالا، می‌توان گفت ژل شستشوی صورت پوست چرب و مختلط اولاین ایولین فیسمد، یک پاک کننده ملایم و کارآمد است که بهترین گزینه برای پوست‌های چرب و مختلط می‌باشد.

ژل شستشوی پوست چرب زغال اولاین (حجم 200 میل )

معرفی ژل شستشوی پوست چرب زغال اولاین (حجم 200 میل )، محصولی است از اولاین که خواص زغال چوب را جهت استحکام کردن و تمیز کردن پوست استفاده می کند.

طبق توضیحات شرکت سازنده، این محصول شامل ذرات ریزی از زغال چوب می باشد که با حرکت چرخشی آن به خوبی پوست را تمیز کرده و از پوست آلودگی و چربی پوست را پاکسازی می کند. علاوه بر آن، فرمولاسیون آن شامل چندین مواد ضد باکتریایی برای کاهش ظاهر لکه های پوستی، ترکیبات مرطوب کننده برای نرم کردن پوست و ترکیبات آنتی اکسیدان برای حفاظت از پوست در برابر تنش های محیطی است.

به طور خلاصه، ژل شستشوی پوست چرب زغال اولاین یک محصول موثر برای پوست چرب و مستعد جوش ولی در همین زمینه، بهتر است با توجه به وضعیت پوست شما، برای تشخیص نوع پوست و انتخاب محصول مناسب، با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید.

ماسک و شوینده ی صورت ضد جوش و ضد لک نوتروژینا ( حجم 150 میل )

ماسک و شوینده ی صورت ضد جوش و ضد لک نوتروژینا ( حجم 150 میل ) که با نام Neutrogena Visibly Clear Spot Proofing Purifying Toner شناخته می شود. این محصول ضد جوش و ضد لک بوده و طبق توضیحات شرکت سازنده، برای پوست های چرب و مستعد جوش و لکهای پوستی مناسب است. دارای مواد ضد باکتریایی و جلوگیری از آکنه، همچنین ترکیباتی برای کاهش ظاهر لکه‌های پوستی و بهبود جوش‌های موجود است.

درباره ماسک نیز، شرکت Neutrogena چندین محصول مختلف دارد که برای پوست چرب و مستعد جوش و لکهای پوستی مناسب است. اما لازم به ذکر است که انتخاب محصول مناسب برای پوست شما، با توجه به وضعیت پوست شما و توصیه پزشکان و متخصصان پوست، مطرح است. به عنوان مثال، Neutrogena Clear Pore Cleanser/Mask یک ماسک چند منظوره است که می تواند جوش های موجود را تسکین دهد، شاید برای پوست آکنه ای مناسب باشد.

مطلب پیشنهادی : بهترین ژل شستشوی صورت

سایر محصولات اولاین:

ژل شستشوی صورت کلین یور اسکین 3 در 1 اولاین ( حجم 200 میل )

ژل شوینده 8 کاره صورت اولاین ( حجم 150 میل )

ژل شستشوی پوست چرب زغال فعال اولاین | Purifying FACE MED ( حجم 150 میل )

فروشگاه اینترنتی گیلاسک

فروشگاه اینترنتی گیلاسک، بهترین مقصد برای علاقه‌ مندان به پوستی سالم، روشن و جوان‌ تر است. در گیلاسک، ما مجموعه‌ ای از لوازم و محصولات برتر را با دقت و انتخاب دقیق جمع آوری کرده‌ ایم تا به شما کمک کنیم درخششی جدید را در پوستتان تجربه کنید.

گیلاسک به شما فرصتی بی‌نظیر می‌دهد تا از جدیدترین تکنولوژی‌ها و تحقیقات علمی در زمینه پوستی بهره‌مند شوید. از لوازم مراقبت روزانه گرفته تا محصولات تخصصی برای درمان مشکلات خاص پوست، در گیلاسک همه چیز برای شما آماده است. ما با دقت بی‌نظیر تحقیق می‌کنیم و محصولاتی را انتخاب می‌کنیم که کیفیت، اثربخشی و امنیت را با هم ترکیب کنند.

سخن پایانی

بهترین مارک ژل شستشوی صورت خارجی، یکی از سوالاتی است که ذهن افراد زیادی را مشغول کرده است. چرا که پوست فاخر ترین لباس انسان است و حفظ سلامت آن بسیار اهمیت دارد. شوینده ها از مهم ترین محصولات روتین پوستی محسوب شده و در صورت استفاده از محصولات بی کیفیت، آسیب زیادی به پوست وارد می شود. بنابراین، انتخاب شوینده مناسب برای ان، یک امر ضروریست. به همین منظور ما بر آن شدیم که در این مقاله به معرفی ژل های صورت خارجی بپردازیم و کمکی به شما دوست عزیز کرده باشیم.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من