ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الی 15
تلفن : 05435332290

معرفی انواع ژل شستشوی نوتروژینا

در ادامه با ما همراه باشید...

در ادامه می خوانید

ژل شستشوی صورت نوتروژینا یکی از محصولات پوستی بی نظیر برند نوتروژینا است. تمام محصولات آرایشی و بهداشتی این برند، طبق استانداردهای روز دنیا تولید می شوند. برای داشتن پوستی زیبا و بدون نقص می توانید از محصولات آرایشی و بهداشتی این برند استفاده کنید. در این وبلاگ از گیلاسک با ما همراه باشید تا با انواع ژل شستشوی نوتروژینا برای پوست های مختلف آشنا شوید. شما می توانید جهت آشنایی با آبرسان کپسولی نوتروژینا سایر مقاله های گیلاسک را مورد مطالعه قرار دهید.

آشنایی با انواع شوینده های صورت نوتروژینا

شوینده نوتروژینا برای انواع پوست ها از جمله پوست خشک، چرب، معمولی و مختلط در بازار موجود است. این ژل شستشو قدرت پاک کنندگی ملایمی دارد و برای انواع پوست ها مناسب است. این ژل آلودگی های صورت، آرایش و چربی اضافی را به خوبی پاک می کند. ژل نوتروژینا به خاطر فرمولاسیون آبرسانش، موجب خشک شدن و از بین رفتن رطوبت صورت نمی شود و در حقیقت رطوبت صورت را حفظ می کند.
برند نوتروژینا علاوه بر ژل شوینده های دیگری از جمله فوم شستشوی صورت نوتروژینا دارد. این فوم خاصیت آبرسانی بالا داشته و برای پوست های حساس، چرب، مختلط و پوست های مستعد آکنه مناسب است. اسکراپ روزانه صورت نوتروژینا، از دیگر پاک کننده های صورت این کمپانی است و با لایه برداری ملایم پوست، سلول های مرده را از بین می برد.

ژل شستشوی نوتروژینا برای پوست های خشک

افرادی که پوست های دهیدراته و خشک دارند باید از محصولات مناسب استفاده کنند. خرید ژل شستشوی صورت پوست های خشک نوتروژینا، به افرادی که پوست خشک دارند توصیه می شود. در ترکیبات این محصول مقدار قابل توجی هیالورونیک اسید وجود دارد که به خاطر داشتن مواد مغذی، رطوبت پوست را حفظ می کند.
در میان انواع ژل شستشوی نوتروژینا، ژل شستشوی صورت Hydro Boost نوتروژینا بهترین گزینه برای پوست های خشک است. این ژل علاوه بر تمیز کردن آلودگی های پوست، به خاطر خاصیت رطوبت رسانی اش، موجب لطافت و طراوت پوست می شود. این محصول فاقد هر گونه مواد مضر از جمله پارابن برای پوست است و افراد پس از شستشوی صورت، روی پوست احساس کشیدگی نمی کنند. در ادامه این وبلاگ از گیلاسک سایر مشخصات این ژل را شرح می دهیم.
* کاهش دهنده التهاب و قرمزی پوست
* آبرسانی پوست به طور عمقی
* دارای بافت ژل مانند
* پاک کننده قوی

انواع ژل شستشوی نوتروژینا

انواع ژل شستشوی نوتروژینا

ژل شستشوی نوتروژینا برای پوست های چرب

یکی دیگر از انواع ژل شستشوی نوتروژینا ، ژل مخصوص پوست های چرب است. ژل مخصوص پوست چرب نوتروژینا حاوی عصاره لیمو و آلوئه ورا بوده و علاوه بر پاک کردن چربی های اضافه پوست، چربی پوست را کنترل می کند. این ژل براقیت بیش از حد پوست های چرب را از بین می برد.
ژل شستشوی پوست چرب نوتروژینا، منافذ پوست را بازسازی و تمیز می کند و موجب اکسیژن رسانی به پوست می شود. با استفاده از این محصول، پوست شما همیشه سالم و جوان باقی میماند. ژل مخصوص پوست چرب، به خاطر داشتن آلوئه ورا، پوست صورت را خشک نمی کند و موجب جوانسازی پوست می شود.
محصولات ویژه پوست های چرب این برند، فاقد هر گونه پارابن و مواد چرب هستند و در نتیجه موجب جوش و حساسیت های پوستی نمیشوند. عصاره لیموی موجود در این ژل به خاطر داشتن ویتامین C، پوست را تحریک به ساخت کلاژن می کند و پوست سلول جدید تولید می کند.
باید بدانید که ژل شستشوی صورت OIL BALANCING نوتروژینا با کنترل چربی پوست، پوست را به طور عمقی تمیز می کند. این محصول علاوه بر مناسب بودن برای پوست های چرب و مختلط، برای پوست های حساس و بی آب هم مناسب است. در ادامه بعضی از ویژگی های این ژل را ذکر می کنیم.
* شفاف کننده پوست
* تنظیم کننده چربی
* افزایش نرمی و لطافت پوست
* فاقد چربی

معرفی ژل های شستشوی درمانی نیتروژینا

در حال حاضر بعضی از افراد دچار مشکلات پوستی هستند و باید محصول مراقبتی خاصی استفاده کنند. بعضی از انواع ژل شستشوی نوتروژینا، جنبه درمانی دارند و می توانند مشکلات پوستی از جمله جوش و آکنه را برطرف کنند. به طور کلی پوست های چرب بیشتر مستعد جوش و آکنه هستند و به ویژه اگر در معرض آلودگی قرار بگیرند. در این وبلاگ از گیلاسک بعضی از ژل های درمانی شستشوی صورت برند نوتروژینا را معرفی می کنیم.

ژل ضد جوش نوتروژینا

یکی دیگر از انواع ژل شستشوی نوتروژینا، ژل ضد جوش این برند است. شوینده ضد جوش نوتروژینا به شما کمک می کند تا دیگر جوش نزنید و پوستی صاف و داشته باشید. در حقیقت این ژل محصولی فوق العاده برای پوست های حساس است و التهاب قرمزی اولیه جوشها را ار بین می برد. این ژل با پاک کردن آلودگی ها و ناخالصی ها از پوست، موجب پاکسازی منافذ پوست می شود.
ژل شستشوی ضد جوش نوتروژینا به خاطر دارا بودن سالسیلیک اسید، خاصیت ضد آکنه و ضد جوش دارد. در حقیقت این شوینده فوق العاده میزان ترشح چربی پوست را کنترل می کند و موجب کاهش جوش ها می شود. مهم ترین ویژگی این محصول این است که مانع از بروز مجدد جوش می شود.
از دیگر ژل های ضد جوش می توان ژل شستشوی صورت visibly clear pore shine را معرفی کرد. مهم ترین کاربرد این ژل از بین برنده جوش و چربی است. این محصول ضد التهاب است و ترشح غدد چربی را تنظیم می کند.

انواع ژل شستشوی نوتروژینا

انواع ژل شستشوی نوتروژینا

ژل ضد آکنه نوتروژینا

ژل شوینده ضد آکنه نوترژینا یکی از بهترین شوینده های صورت محسوب می شود. این ژل با از بین بردن سلول های مرده، موجب شفاف شدن پوست می شود. ژل صورت ضد آکنه مدل Sivilce karsiti دارای فرمولاسیون مناسبی است و می توان به صورت روزانه از آن استفاده کرد.
در میان انواع ژل شستشوی نوتروژینا، ژل میسلار آرایش پاک کن نوتروژینا، دارای عصاره زرد چوبه است و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. این ژل علاوه بر تمیز کردن و ضد عفونی کردن پوست، لکه های تیره و آکنه را از بین می برد. در حقیقت زردچوبه یک ضد آکنه و ضد لک قوی است. این ژل میسلار انواع آرایش حتی آرایش های ضد آب را پاک می کند.

ژل روشن کننده نوتروژینا

ژل شستشوی روشن کننده صورت نوتروژینا فاقد چربی بوده و برای انواع پوست حتی پوست های چرب مناسب است. این ژل پوست را به طور عمقی تمیز می کند و موجب شادابی پوست می شود. این محصول حاوی ویتامین C و عصاره گریپ فروت است و عصاره گریپ فورت مانع از ایجاد لک های پوستی می شود و لک های ناشی از جای جوش را از بین می برد. ویتامین C خاصیت روشن کنندگی و شفاف کنندگی دارد و با تامین رطوبت، مانع از خشکی پوست می شود.

ژل ضد جوش فوری نوتروژینا

ژل ضد جوش فوری نوتروژینا یکی از بهترین محصولات موجود برای مبارزه با جوش‌ ها و آکنه‌ ها است. این محصول با ترکیبات موثر و فرمولاسیون منحصر به فرد خود، به طور سریع و موثر به درمان و کنترل جوش‌ ها کمک می‌ کند و پوست شما را پاک و عاری از جوش می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته ژل ضد جوش فوری نوتروژینا، قدرت جذب و کنترل چربی بالا است. فرمولاسیون خاص این محصول موجب کاهش چربی پوست، جذب سریع و کاهش قرمزی و التهابات جوش می‌شود. همچنین، این ژل ترکیبات ضد عفونی کننده را به پوست ارائه می‌دهد که به نابودی باکتری‌ها و میکروب‌های جوشزا کمک می‌کند.

ژل میسلار زردچوبه نوتروژینا

ژل میسلار زردچوبه نوتروژینا یکی از محصولات برتر و محبوب برند نوتروژینا است که با ترکیبات طبیعی و خواص بی‌نظیر خود، پوست شما  را آبرسانی، پاکسازی و تغذیه عمقی می‌کند. این ژل میسلار با استفاده از ذرات میسل، مواد آلودگی، چربی‌ها و آرایش را به خوبی از پوست شما جذب کرده و آن را تمیز و تازه می‌کند.

ژل میسلار زردچوبه نوتروژینا به دلیل وجود زردچوبه که خاصیت ضد التهابی و ضد باکتریایی بالایی دارد، به طور موثر به تسکین التهابات و قرمزی پوست کمک می‌کند. علاوه بر این، ترکیبات آبرسان و مرطوب‌کننده موجود در این ژل، به پوست شما نرمی، لطافت و شفافیت می‌بخشد.

سرم روشن کننده نوتروژینا مدل برایت بوست

سرم روشن کننده نوتروژینا مدل برایت بوست، یکی از محصولات برتر این برند در زمینه مراقبت از پوست است. این سرم با ترکیبات منحصر به فرد خود، قدرتمندترین عناصر را برای روشن کردن و تغذیه پوست شما فراهم می‌کند. با استفاده از این سرم، می‌توانید به طور موثر پوست خود را مرطوب و درخشان کنید و آن را از لکه‌ ها و علائم تیرگی محافظت کنید.

درباره برند نوتروژینا :

در سال 1930 بود که شخصی به نام امانوئل استولاروف، ایده ای به ذهنش رسید و تصمیم گرفت شرکت آرایشی بهداشتی خود را افتتاح کند. این شخص دست به کار شد و توانست در دهه 1940 میلادی، محصولات خود را تولید کرده و در بازار عرضه کند. محصولات او در ابتدا به صورت محلی و در بازار به فروش می رسید. استولاروف خبر نداشت که به زودی تحولی در صنعت آرایشی ایجاد می کند و در جهان به چنین شهرت و محبوبیتی دست می یابد که تا قرن بعدی، همچنان در صدر پر فروش تررین محصولات آرایشی بهداشتی قرار می گیرد. او چند سال بعد دست به تولید صابونی زد که بر پایه آ بوده و حساسیتی روی پوست ایجاد نمی کرد.

نام این صابون نوتروژینا بود و به دلیل خاصیت ضد حساسیت خود، تاثیر زیادی بر جامعه آن زمان گذاشت و نام آن مانند یک بمب در میان مردم ترکید. بطوریکه دیگر مردم نام این شرکت را به نوتروژینا می شناختند. به همین دلیل این شرکت نام خود را از نیتون به نوتروژینا تغییر داد و تا به امروز به همین نام در میان مردم جهان به شهرت رسیده است.

برند نوتروژینا با وجود اینکه به تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی می پردازد اما، به صورت تخصصی تری به تولید انواع شوینده ها پرداخته است و به جرات می توان شوینده نوتروژینا را، بهترین شوینده جهان نامید که هیچ رقیبی در 100 سال گذشته بهخود ندیده است. چرا که تا نام شوینده وسط می آید، افراد برند نوتروژینا را به خاطر می آورند.

انواع ژل شستشوی نوتروژینا طیف وسیعی از مشکلات پوستی مانند جوش، آکنه، لک و … را در بر می گیرد و به بهبود پوست و شادابی آن کمک زیادی می کند. شما می توانید انواع ژل شستشوی نوتروژینا را از سایت گیلاسک تهیه نمایید. گیلاسک یکی از معتبر ترین وب سایت های محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد و وارد کننده بهترین برندهاست و این محصولات را بدون واسطه وارد کرده و به مصرف کنندگان عرضه می کند. شما می توانید جهت تهیه شوینده نوتروژینا از طریق وب سایت اقدام فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

 

معرفی فروشگاه اینترنتی محصولات پوستی گیلاسک

سایت فروشگاه اینترنتی محصولات پوستی گیلاسک با آدرس https://gilask.com/ ارائه دهنده محصولاتی مانند کرم های آبرسان، کرم های ضد چروک، ضد آفتاب، جلوگیری از پیری پوست، محصولات ویژه پوست حساس، ژل های حمام، ماسک های پوست، تونر، سرم و انواع محصولات دیگر مرتبط با پوست می باشد. شما می توانید انواع محصولات از برندهای مختلف به خصوص انواع ژل شستشوی نوتروژینا را با خیال راحت و با تضمین کیفیت از گیلاسک تهیه فرمایید.
این فروشگاه از برندهای معتبری همچون برند اوردینری، نوتروژینا، ایورشه، سام بای می ، بادی شاپ  و… بهره می برد و تضمین می کند که کلیه محصولات اصلی و با کیفیت است. در این فروشگاه، همچنین برخی محصولات دیگر مانند لوازم آرایش، محصولات مراقبت از مو و تناسب اندام نیز قابل تهیه می باشد.

فروشگاه گیلاسک محصولاتی با کیفیت برای تمام نوع پوست، از جمله پوست های چرب، خشک، حساس، مختلط و پیر را ارائه می دهد. این فروشگاه با ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب سعی دارد تا خریداران خود را راضی و مشتری دائمی خود کند. به علاوه، فروشگاه گیلاسک از سیستم پرداخت امن و روش های ارسال سریع و بهره مندی از بهترین خدمات پس از فروش استفاده می کند که مشتریان را در انتخاب و خرید محصولات راحت تر می کند.

همچنین، فروشگاه گیلاسک استفاده از فناوری های نوین را در ارائه محصولات پوستی ترجیح می دهد. با به کارگیری هوش مصنوعی در تحلیل پوست، فروشگاه گیلاسک به مشتریان خود بهترین و مطلوب ترین محصولات مراقبتی پوستی را توصیه می کند.

در کل، فروشگاه گیلاسک با توجه به استفاده از محصولات با کیفیت، خدمات رضایت بخش و استفاده از فناوری هوشمند، به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی محصولات پوستی در دسترس مشتریان به حساب می آید.

ضمنا فروشگاه گیلاسک به مشتریان خود امکان مشاوره حرفه ای را نیز در ارتباط با نوع پوست و نیازهای آن ها در خصوص محصولات مراقبتی پوستی ارائه می دهد. مشتریان می توانند از طریق درگاه پرداخت امن در سایت فروشگاه گیلاسک، به نحوی سریع و آسان خرید محصولات موردنظر خود را به انجام برسانند و همچنین می توانند از تخفیف های ویژه فروشگاه گیلاسک نیز بهره مند شوند.

همچنین فروشگاه گیلاسک قرار دادن برچسب های مربوطه روی محصولات را به عنوان راهنمایی برای خریداران حرفه ای و افرادی که به دنبال تجربه خریدی بهتر هستند، در نظر گرفته است.

با توجه به تمامی این ویژگی ها، فروشگاه گیلاسک می تواند به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی محصولات پوستی نام برده شود که محصولات با کیفیت و خدماتی با کیفیت برای مشتریان خود ارائه می دهد.

 

کلام آخر

با استفاده از انواع فوم و ژل شستشوی نوتروژینا مناسب پوست خود، پوستی سالم و شاداب داشته باشید. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد شوینده های صورت نوتروژینا می توانید با کارشناسان ما در گیلاسک تماس بگیرید.

5/5 (1 نظر)
5/5 (1 نظر)

1 دیدگاه در “معرفی انواع ژل شستشوی نوتروژینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من