فرایند ارسال کالا

کالا در شهر چابهار ، در زمان انتخابی شما با پیک ارسال می شود.

کالا خارج از شهر چابهار  با پست پیشتاز ارسال می شود وبا توجه به مقصد سفارش و رویه های ارسال اداره پست جمهوری اسلامی ایران تخمین زده میشود بین 5 تا 8 روز کاری بعد از زمان آماده سازی به دستتان برسد . بنابراین زمان اماده سازی سفارش برای ارسال، زمانی است که بسته شما در گیلاسک آماده ارسال شده و به پست تحویل داده می شود.  بسته5 تا 8 روز کاری بعد از آن به دست شما خواهد رسید.

نکته: زمان اعلامی کاملا تخمینی میباشد چرا که فرایند تحویل بسته برعهده اداره پست جمهوری اسلامی ایران میباشد و امکان پیش بینی زمان دقیق رسیدن توسط هیچ کس وجود ندارد اما با توجه به تجربه گفته میشود که در همین بازه سفارش بدست شما خواهد رسید.

زمان اماده سازی سقارش

-کلیه سفارش ها حداکثر تا 2 روز کاری پس از ثبت سفارش اماده تحویل به پست میشوند.

سایر توضیحات

-کلیه  وضعیت های سفارش ها  در تمامی مراحل از طریق پیامک به اطلاع شما رسانده میشود.

-پس از تحویل سفارش به پست کد رهگیری مرسوله پستی به شماره تلفن اعلامی شما که هنگام ثبت سفارش درج کرده اید ارسال میشود. که با استفاده از آن کد پیگیری میتوانید از سایت اداره پست به ادرس www.post.ir  از وضعیت بسته خود با خبر شوید.

توجه 1- لطفا از تماس بلافاصله پس از ثبت سفارش برای پیگیری  خودداری فرمایید .

توجه 2- پس از تحویل بسته توسط گیلاسک به اداره پست و اراسال کد پیگیری  و یا رسید پستی برای خریدار مسولیت پیگیری های بعدی  از اداره پست تا تحویل بسته  برعهده خریدار میباشد.  چرا که هیچ شخص یا فروشگاهی پس از تحویل بسته به اداره پست هیچ دسترسی به ان نخوهد داشت تا اینکه با توجه به رویه های  ارسال پست جمهوری اسلامی ایران ان بسته تحویل گیرنده گردد.

توجه3- فروشگاه گیلاسک نسبت به کم کاری کارکنان اداره پست درفرایند  تحویل بسته هیچ مسولیتی ندارد و خریدار میتواند از قسمت ثبت شکایت ازکارکنان یا از عملکرد انها در سامانه پست جمهوری اسلامی ایران اقدام به ثبت شکایت نماید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)