ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الی 15
تلفن : 05435332290

معرفی بهترین فیس واش

در ادامه با ما همراه باشید...

در ادامه می خوانید

بهترین فیس واش

هر روزه به شکل طبیعی تعدادی از سلول های سطح پوست می میرند. تلنبار شدن این سلول های مرده روی هم، طراوت و شادابی پوست را از بین می برد؛ پس واجب است راه کاری برای از بین بردن این سلول های مرده پیدا کرد! حقیقتاً راه کار پیچیده‌ای وجود ندارد، فقط باید هر روز شستشوی صورت را به روتین پوستی خود اضافه کنید. البته اینکه چگونه و به با چه محصولی صورت خود را شستشو می دهید، تأثیر زیادی روی سلامت و زیبایی پوست شما خواهد داشت. یکی از بهترین محصولات برای شستشوی صورت، فیس واش (ژل شستشوی صورت) است. با توجه به اینکه تعداد محصولات و برندهای آرایشی و بهداشتی خیلی زیاد شده، تصمیم گرفتیم در این وبلاگ از گیلاسک به معرفی بهترین فیس واش تا سهمی در طراوت و زیبایی پوستتان داشته باشیم.

فیس واش چیست و چه میکند؟!

قبل از معرفی بهترین فیس واش، بهتر است کمی درباره چیستی آن صحبت کنیم. فیس واش محصولی بهداشتی برای شستشوی صورت است که بافت ژله ای و نرمی دارد. این محصولات عموما بر خلاف فوم ها (نوعی دیگر از محصولات برای شستشوی صورت) مواد شیمیایی زیادی ندارند؛ بنابراین سبب آسیب رسانی و خشکی پوست نمی شوند.
امروزه فیس واش یا همان ژل شستشو، بهترین گزینه برای پاکسازی صورت می باشد؛ چراکه این محصول علاوه بر شستشو، سبب رطوبت رسانی و نرمی پوست شما هم می شود. البته برای گرفتن تأثیر مطلوب، لازم است که بهترین فیس واش را خریداری کرده و آن را به شکل درستی استفاده کنید؛ اگر نمیدانید چگونه؟! جای نگرانی نیست چون در ادامه وبلاگ جواب این‌ ها را داده ایم.

انواع پوست صورت

اجازه بدهید که قبل از اینکه با انواع و بهترین فیس واش ها آشنا شوید، شما را با انواع پوست ها آشنا کنیم. چرا که تنها در صورتی که بتوانید نوع پوست خود را بشناسید می توانید محصولی مناسب را پیدا کرده و به نتیجه دلخواه برسید. افراد زیادی را دیده ایم که بدون شناخت از نوع پوست خود، محصولاتی را خریداری می کنند و ناخواسته باعث آسیب رساندن به پوست خود شده و همواره از کیفیت بد محصولات گله دارند. دریغ از اینکه خودشان با انتخاب اشتباه باعث بروز مشکلات پوستی شده اند. به طور کلی انواع پوست صورت انسان در 5 دسته زیر قرار می گیرد. بنابراین لازم است حتما با نوع پوست خود آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین فیس واش متناسب با نوع پوست خود را خریداری نمایید:

  • پوست چرب

این گونه از پوست ها همواره چرب بوده و براق به نظر می رسند. امکان ندارد که شما پوست چربی داشته باشید و مستعد جوش و آکنه نباشید. چربی های اضافه روی پوست چرب با سلول های مرده پوست و آلودگی ها ترکیب شده و ایجاد جوش می کنند. اگر چنین پوستی دارید حتما از فیس واش پوست چرب استفاده کنید.

  • پوست خشک

پوست این افراد معمولا خشک و دهیتراته بوده و دچار خارش و کشیدگی می شود. افراد دارای این پوست ها متاسفانه به سرعت علائم پیری را مشاهده می کنند و پوستشان دچار چین و چروک می شود. به همین دلیل باید مدام سعی کنند از کرم های مرطوب کننده و آبرسان ها استفاده کنند. اگر دارای پوست خشک هستید از بهترین فیس واش پوست خشک استفاده کنید.

  • پوست حساس

پوست این افراد بسیار حساس بوده و به محرک ها و به خصوص انواع داروها و محصولات آرایشی و بهداشتی واکنش نشان میدهد و دچار قرمزیريال التهاب و یا لک می شود. اگر پوست حساسی دارید حتما با متخصص خود مشورت کرده و از فیس واشی استفاده کنید که مخصوص پوست حساس باشد.

  • پوست مختلط

رایج ترین نوع پوست در جهان و در عین حال ناشناخته ترین! عجیب است نه؟ این نوع پوست که ظلم زیادی در حقش می شود، در قسمت t  صورت یعنی روی بینی و بین دو ابروها چرب بوده و در سایر نقاط خشک می باشد.

  • پوست نرمال

اگر چنین پوستی دارید به شما تبریک می گوییم. زیرا که بسیار خوش شانس هستید. این نوع پوست هیچ کدام از علاثم پوست های ذکر شده در بلا را ندارد و بسیار زیبا به نظر می رسد.

نحوه استفاده فیس واش

1. صورت خود را با آب ولرم، نم دار کنید.
2. مقداری از ژل شستشو را روی صورت بمالید.
3. پوست صورت را به شکل دورانی ماساژ دهید.
4. بعد از چند دقیقه صورتتان را آب بکشید.

معرفی بهترین ژل شستشوی صورت

برندهای متنوعی در سرتاسر دنیا در حال تولید انواع ژل شستشوی صورت هستند که ما در این وبلاگ بهترین هایشان را برایتان گلچین کرده ایم.

بهترین فیس واش پوندز

بهترین فیس واش پوندز

فیس واش پوندز (Pond’S)

اولین محصولی که می خواهیم در لیست معرفی بهترین فیس واش قرار دهیم؛ ژل شستشو برند پوندز است.
پوندز جزو مشهور ترین و محبوب ترین برندهای آرایشی و بهداشتی آمریکاست که با اکسیر خاصی که در محصولات خود دارد، درخشندگی و زیبایی را برای مشتری‌های خود به ارمغان می آورد. یکی از بهترین محصولات این برند، فوم و ژل های شستشوی آن است.
با خرید فیس واش پوندز و استفاده روزانه از آن، تمامی گرد و غبار، آلودگی، مواد آرایشی، باکتری و سلول‌ های مرده‌ای که روی پوست تان انبار شده اند، به راحتی از بین خواهند رفت.

بهترین فیس واش نوتروژینا

بهترین فیس واش نوتروژینا

فیس واش نوتروژینا (Neutrogena)

هر جا که حرف از شستشو و پاکسازی صورت بشود، پای شوینده نوتروژینا هم وسط کشیده خواهد شد. برند پرطرفدار نوتروژینا، محصولات بهداشتی متنوعی برای شستشوی صورت وارد بازار جهانی کرده به چندتایی را در ادامه با هم نقد و بررسی می کنیم.

فیس واش hydro boost نوتروژینا

یکی از معروف ترین محصولات این برند، ژل شستشوی صورت hydro boost نوتروژینا است. این فیس واش در فورمولاسیون خود، گلیسیرن دارد که می تواند عملکرد سدیوم پوست را بهبود ببخشد، مواد شیمیایی مضر را از پوست براند و پوستی نرم و لطیف را به شما تحویل بدهد. جدای گلیسیرین، فیس واش Hydro Boost شامل هیالورنیک اسید هم می باشد که در کنار پاکنندگی، سبب رطوبت رسانی پوست شما هم می شود.
از جمله دیگر مواردی که باعث شد در وبلاگ معرفی بهترین فیس واش، این محصول را معرفی کنیم، این است که ژل شستشوی صورت hydro boost نوتروژینا، خاصیت التیام بخشی، آبرسانی و شفاف سازی پوست صورت شما را هم دارد.

فیس واش ضد جوش نوتروژینا

یکی دیگر از مدل های محبوب فیس واش های این برند، شوینده ضد جوش نوتروژینا است. همانطور که از نام این محصول پیداست، بخاطر داشتن سالیسیلیک اسید و PH مناسب با پوست، باعث جلوگیری از جوش های آزار دهنده صورت (سرسیاه و سرسفید) می شود.
با این توصیفات، شوینده ضد جوش نوتروژینا، به افرادی که پوست های چربی دارند و زیاد جوش می زنند، به شدت توصیه می شود. نکته مثبت ماجرا اینجاست که این محصول در کنار اینکه با کنترل چربی اضافی، مانع بروز جوش می شود، در عین حال با قدرت آبرسانی بالایی که دارد، از بروز خشکی پوست هم جلوگیری می کند.
اگر دنبال محصول با کیفیت هستید، حتماً سراغ شوینده های نوتروژینا بروید؛ همه انواع آن‌ها فوق‌العاده هستند. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید شوینده های این برند را داشتید، در بین فیس واش ها، یکی از موارد پیشنهادی بالا و در بین فوم ها، فوم شستشوی زردچوبه نوتروژینا را انتخاب کنید.

بهترین فیس واش گتسبی

بهترین فیس واش گتسبی

فیس واش گتسبی

برند ژاپنی گتسبی جزو برندهایی است که بخاطر ارایه محصولات آرایشی و بهداشتی باکیفیت، در سرتاسر جهان، طرفدارن زیادی پیدا کرده است؛ به همین دلیل لازم دانستیم که حتماً فیس واش گتسبی را در لیست معرفی بهترین فیس واش اضافه کردیم.
برند گتسبی هم دقیقاً مانند برند نوتروژینا انواع متفاوتی از شوینده های صورت را به بازار ارایه داده که به رسم عادت چند موردی را با هم بررسی می کنیم.

فیس واش oil control گتسبی

با استفاده از شوینده های کنترل کننده چربی پوست گتسبی، سطح چربی پوستتان همواره متعادل خواهد بود. به این شوینده ها عموما لقب سه مرحله‌ای هم می دهند؛ چون در 3 مرحله متوالی، پوستی سالم و شفاف تحویل شما می دهد.

  1. خارج کردن چربی و آلودگی از لایه های داخل پوست
  2. حل کردن چربی روی پوست
  3. لایه برداری ملایم برای پاکسازی نهایی پوست

فیس واش ضد جوش گتسبی

شوینده های ضد جوش برند گتسبی، بخاطر فورمولاسیونی شامل بنزوئیل پراکسایدريد، سبب جلوگیری از جوش صورت می شود. این شوینده در دو مرحله، به اهداف خود، یعنی کنترل کردن چربی پوست و جلوگیری از آکنه و لک، دست پیدا می کند.

فروشگاه اینترنتی محصولات پوستی گیلاسک

گیلاسک به عنوان یک سایت فروشگاهی اینترنتی، در حوزه محصولات پوستی و زیبایی فعالیت می کند. این سایت با در دست داشتن محصولاتی از برندهای معتبری مانند بایودرما، برند نوتروژینا، اوردینری و…، می تواند به شما اطمینان کاملی بدهد که در حال خرید محصولات با کیفیت و معتبر هستید.

محصولات عرضه شده در این فروشگاه شامل محصولات پوستی مردانه و زنانه، رنگ مو و محصولات مراقبت از مو، محصولات آفتاب پوستی، محصولات آرایشی و زیبایی و… هستند. با توجه به تنوع محصولات ارائه شده در سایت گیلاسک، می توانید برای هر نیاز و مورد پوستی خود، به سادگی و با قیمت مناسب، بهترین محصولات را پیدا کنید.

علاوه بر انتخاب از میان محصولات مختلف، این سایت با عرضه تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه در دوره های مختلف از سال، می تواند به شما در خرید محصولات مورد نیاز کمک کند. با سایت گیلاسک، می توانید با اطمینان خاطر، خریدی مطمئن و با کیفیت از جمله بهترین محصولات پوستی و زیبایی را انجام دهید و به معرفی بهترین محصولات مشهور و بی نظیر جهانی از جمله معرفی بهترین فیس واش می پردازد.

سایت گیلاسک، به عنوان یک فروشگاه اینترنتی، علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، با ارسال سریع و رایگان همه جای ایران، به شما کمک می کند تا بدون نگرانی هزینه ارسال، به راحتی و سریع، محصولات خود را دریافت کنید. همچنین، سایت گیلاسک با توجه به ماهیت فروشگاه آنلاین، در دسترس بودن ساعات ۲۴/۷ را داراست و شما می توانید به راحتی از هر کجا و هر زمانی، به فروشگاه مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

در کنار تمامی این خدمات و امکانات، سایت گیلاسک به تمامی کاربران خود، پشتیبانی می دهد تا در صورت بروز مشکل یا نیاز به راهنمایی، مشتری محوری خود را به نمایش بگذارد.

در مجموع، سایت فروشگاهی گیلاسک با ارائه محصولات پوستی، زیبایی و خدمات منحصر به فرد، به شما امکان خرید محصولات مورد نیاز خود را با اطمینان و رضایت بیشتری می دهد. به طور کلی، سایت گیلاسک یکی از بهترین گزینه های فروشگاهی برای خرید محصولات پوستی و زیبایی در ایران است.

چرا فروشگاه اینترنتی گیلاسک را انتخاب کنیم؟

  1. محصولات با کیفیت: گیلاسک تنها محصولات با کیفیت و معتبر را در فروشگاه خود عرضه می‌ کند. همه محصولات در گیلاسک از برند های معتبر و معروف جهانی هستند که با استفاده از تکنولوژی‌ های پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت تولید می‌ شوند. این به شما اطمینان می‌ دهد که محصولاتی که از گیلاسک تهیه می‌ کنید، بهترین استاندارد ها را دارا هستند.
  2. متنوع بودن محصولات: فروشگاه اینترنتی گیلاسک دارای طیف وسیعی از محصولات مراقبت پوستی است. اینجا می‌توانید محصولات متناسب با نیاز های خاص پوست خود را پیدا کنید. از محصولات آبرسان، ضد چروک، لایه بردار، محافظتی و بسیاری از دسته‌ های دیگر استفاده کنید.
  3. خرید آسان و راحت: با گیلاسک می‌ توانید به راحتی و در هر زمانی که مایلید، محصولات مراقبت پوستی خود را سفارش دهید. فروشگاه اینترنتی گیلاسک با رابط کاربری ساده و آسان و فرآیند خرید سریع، به شما تجربه خریدی راحت و آسان را ارائه می‌دهد.
  4. تخفیفات و پیشنهادات ویژه: گیلاسک منظماً تخفیفات و پیشنهادات ویژه را برای مشتریان خود ارائه می‌ دهد. با عضویت در خبرنامه گیلاسک و دنبال کردن شبکه‌ های اجتماعی آن، می‌ توانید از تخفیفات و پیشنهادات ویژه بهره‌ برده و هزینه خرید خود را کاهش دهید.

نتیجه گیری

وبلاگ معرفی بهترین فیس واش به انتهای خود رسید؛ در این وبلاگ با بهترین برندهای فیس واش (پوندز، نوتروژینا و گتسبی) آشنا شدیم. هرچند که امروزه محصولات مختلفی مثل صابون یا فوم برای پاکسازی وجود دارد اما کارشناسان گیلاسک به شما خرید یک ژل شستشوی صورت را پیشنهاد می دهند.
در صورت وجود سؤال یا ابهامی درباره نحوه استفاده و خرید فیس واش، می توانید از طریق کامنت ها با کارشناسان ما در میان بگذارید؛ در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
7 محصول سبد خرید
حساب کاربری من