ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الی 15
تلفن : 05435332290

معرفی برند نوتروژینا | تاریخچه و معرفی محصولات آن

در ادامه با ما همراه باشید...

در ادامه می خوانید

برند نوتروژینا

استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت نقش مهمی در سلامت پوست و مو دارد. یکی از محبوبترین و معتبرترین برندهای محصولات آرایشی و بهداشتی نوتروژینا است. در این وبلاگ از گیلاسک در مورد برند نوتروژینا محبوب و انواع محصولات آن صحبت می کنیم؛ پس تا انتهای این وبلاگ با ما همراه باشید.

تاریخچه برند نوتروژینا

برند نوتروژینا یکی ار برندهای معروف آمریکایی است که در دهه 30 میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات بهداشتی و آرایشی شروع کرد. این کمپانی در سال 1930 به وسیله فردی به نام امانوئل استولاروف راه اندازی شد.
برند نوتروژینا ابتدا یک شرکت کوچک فروش لوازم آرایشی بهداشتی بود و محصولات آن در صنعت فیلم سازی مورد استفاده قرار می گرفت. امانوئل در سال 1954 در سفر تجاری که به اروپا داشت، با نوعی صابون آشنا شد که به خاطر داشتن PH متعادل به پوست آسیبی وارد نمیکرد.
او با بیان ویژگی های خاص این صابون به توزیع و گسترش آن در فروشگاه ها و داروخانه ها پرداخت. بر اساس تاریخچه برند نوتروژینا، این صابون نقطه عطف و موفقیت نوتروژینا محسوب می شود.

تاریخچه برند نوتروژینا

تاریخچه برند نوتروژینا

آشنایی با محصولات برند نوتروژینا

در حال حاضر، برند نوتروژینا تولید کننده طیف گسترده ای از محصولات آرایشی و بهداشتی برای پوست و مو است. محصولات این برند کیفیت بسیار خوبی دارند و بسیاری از متخصصان پوست و مو این محصولات را تایید میکنند. محصولات برند نوتروژینا بافت سبکی دارند و به سرعت به پوست جذب می شوند. در ترکیبات این محصولات به ویژه کرم های آبرسان و مرطوب کننده از ترکیبات گیاهی استفاده شده است. در صورت استفاده از ترکیبات شیمیایی، این ترکیبات مضر نیستند و موجب حساسیت پوستی نمی شوند. در ادامه با محصولات برند نوتروژینا آشنا میشویم.
* محصولات درمانی پوست: این محصولات شامل محصولات ضد آکنه و جوش، محصولات جوان کننده و ضد پیری، ترمیم کننده جای جوش و کرم های دور چشم میشوند.
* محصولات مراقبتی پوست: محصولات مراقبتی برند نوتروژینا، انواع کرم های آبرسان و مرطوب کننده، ماسک های صورت، انواع شوینده و تونر و پاک کننده هستند.
* انواع ضد آفتاب: نوتروژینا تولید کننده انواع کرم های ضد آفتاب برای کودکان و بزرگسالان و متناسب با انواع پوست است. این ضد آفتاب ها در انواع رنگی، بدون رنگ، فاقد چربی و حتی لوسیونها و اسپری های محافظتی تولید میشوند.
* محصولات مراقبت از مو: این برند تولید کننده انواع شامپو برای موهای مختلف و همچنین انواع نرم کننده، ماسک مو و ترمیم کننده مو است.
* محصولات آرایشی: محصولات آرایشی شامل انواع ریمل، خط چشم، رژ لب و انواع کرم های آرایشی می شود.

دلایل محبوبیت برند نوتروژینا

  1. کیفیت بالا: نوتروژینا با تمرکز بر تحقیقات علمی و استفاده از مواد فعال و مؤثر، محصولاتی با کیفیت بالا را به بازار عرضه می‌کند. تعهد برند به استاندارد های بالا و رعایت اصول علمی، باعث شده تا مصرف‌ کنندگان به راحتی به محصولات نوتروژینا اعتماد کنند.
  2. پوشش وسیع: نوتروژینا محصولاتی تخصصی در زمینه مشکلات مختلف پوستی ارائه می‌ دهد. از محصولات مراقبت روزانه تا محصولات ضد پیری، از محصولات مخصوص پوست چرب تا محصولات ضد آکنه، نوتروژینا تمام نیاز های مختلف پوستی را برآورده می‌ کند.
  3. تکنولوژی پیشرفته: برند نوتروژینا از تکنولوژی‌ های پیشرفته در تولید محصولات خود استفاده می‌ کند. این تکنولوژی‌ ها شامل فرمولاسیون‌ های منحصر به فرد، روش‌ های نوین بسته‌ بندی، و استفاده از مواد مؤثر و پیشرفته است. این ویژگی این امکان را به نوتروژینا می‌ دهد تا محصولاتی با بهره‌ وری بالا و نتایج بهتر به مصرف‌ کنندگان ارائه دهد.
  4. پذیرش جهانی: برند نوتروژینا به طور گسترده در سراسر جهان شناخته و مورد قبول واقع شده است. این شناخت جهانی نشان از کیفیت و کارآیی محصولات آن است و باعث می‌ شود تا مصرف‌ کنندگان در سر تا سر جهان به راحتی بتوانند به محصولات نوتروژینا دسترسی پیدا کنند.
  5. قیمت مناسب محصولات: همچنین، یکی از دلایل دیگری که برند نوتروژینا به محبوبیت بالایی در بین مصرف‌ کنندگان دست یافته است، قیمت مناسب محصولات آن می‌باشد. برند نوتروژینا با توجه به ارائه محصولات با کیفیت بالا، مناسب‌ ترین قیمت‌ را در بازار دارد و این باعث می شود که تمام افراد با هر بودجه ای بتوانند محصولات این برند را تهیه کنند.

پرطرفدارترین محصولات برند نوتروژینا

به طور کلی می توان گفت بیشتر محصولات برند نوتروژینا، پر فروش هستند. در حال حاضر این برند، به عنوان یکی از پرفروش ترین برندهای آرایشی و بهداشتی در کل دنیا شناخته می شود. در ادامه این وبلاگ از گیلاسک این محصولات پرطرفدار را معرفی می کنیم.

شوینده های نوتروژینا

شوینده های برند نوتروژینا یکی از بهترین محصولات مراقبتی و درمانی پوست هستند. باید اشاره کنیم که شوینده نوتروژینا در انواع مختلف و برای انواع پوست تولید میشوند. شوینده ضد جوش نوتروژینا یک شوینده عمقی برای پوست های چرب و جوش دار است. این شوینده با تمیز کردن پوست از انواع آلودگی ها، موجب تمیز شدن پوست و پاکسازی منافذ آن می شود.

این شوینده حاوی سالسیلیک اسید است و به همین دلیل خاصیت ضد آکنه و ضد جوش دارد. شوینده ضد جوش نوتروژینا از طریق کنترل میزان ترشح چربی، موجب کم شدن جوش های صورت می شود و از بروز دوباره آنها جلوگیری می کند.
ژل میسلار زرد چوبه نوتروژینا از دیگر پاک کننده های این برند است و آرایش های ضد آب را به طور کامل پاک می کند. این ژل مخصوص پوست های مختلط، چرب، دهیدراته و مستعد آکنه و لک است و جوش و جای جوش را برطرف می کند.
محصول دیگری که خیلی سریع جوش ها را از بین می برد، ژل ضد جوش فوری نوتروژینا است. این ژل به خاطر داشتن ترکیبات ضد جوش قوی، در زمان کمی جوش ها را از بین میبرد. این محصول باکتری ها و چربی های تجمع یافته در پوست را از بین می برد و به درمان انواع جوش کمک میکند.

مطالب پیشنهادی: انواع ژل شستشوی نوتروژینا 

تونرهای نوتروژینا

در میان محصولات پاک کننده برند نوتروژینا، تونر نوترژینا یک پاک کننده قوی است. این محصول چربی پوست را کنترل می کند و مانع از براق شدن بیش از حد پوست میشود. همچنین با متعادل کردن PH پوست، موجب بستن منافذ صورت می شود.
تونر زردچوبه نوتروژینا یکی از محصولات مراقبتی پوست های چرب است که باید بعد از شستشوی صورت و قبل از زدن کرم استفاده شود. این تونر که کار آبرسانی پوست را انجام میدهد، تسکین دهنده پوست است و خاصیت ضد التهاب و آنتی باکتریال دارد. تونر زردچوبه مناسب پوست های چرب، مستعد آکنه و مخلوط است و از آن جایی که چربی پوست را کنترل می کند، مانع از ایجاد جوش می شود.
به عنوان یکی دیگر از تونرهای خوب برند نوتروژینا می‌توانیم به تونر ضد جوش سرسیاه نوتروژینا اشاره کنیم. این محصول با تنظیم PH، آبرسانی و مرطوب کنندگی قوی‌ای که دارد، به از بین بردن منافذ باز و چربی های جمع شده در زیر پوست کمک می کند.

برند نوتروژینا

محصولات برند نوتروژینا

سرم های صورت نوتروژینا

سرم های صورت نوتروژینا از دیگر محصولات پرفروش برند نوتروژینا محسوب می شوند. سرم ها نقش مهمی در سلامت پوست دارند و موجب از بین رفتن تیرگی پوست می شوند. سرم روشن کننده نوتروژینا مدل برایت بوست، یکی از بهترین محصولات روشن کننده و ضد لک است. این سرم به خاطر داشتن فرمولاسیون خاصش، موجب از بین رفتن لک های تیره می شود و به مرور پوست را روشن میکند. این محصول فاقد چربی است و منافذ پوست را نمی بندد همچنین با بازسازی سلول های پوست، به جوانسازی و ترمیم پوست کمک می کند.
سرم آبرسان کپسولی نوتروژینا از دیگر محصولات برند نوتروژینا است که موجب ترمیم و بازسازی پوست می شود. این آبرسان قوی موجب به تاخیر انداختن چین و چروک پوست می شود و با استفاده از آن پوستی نرم و شاداب خواهید داشت. سرم آبرسان کپسولی مناسب انواع پوست و حاوی ویتامین های ایی و بی هست.

در ادامه با برخی از سرم های نوتروژینا آشنا می شوید:

  • سرم روشن کننده نوتروژینا مدل برایت بوست

سرم روشن کننده نوتروژینا مدل برایت بوست از برند نوتروژینا با فرمولاسیونی قوی و حرفه‌ای طراحی شده که ترکیبی از ۵ عامل روشن کننده و تقویت‌کننده‌ی پوست را در خود دارد. این سرم روشن کننده نوتروژینا مدل برایت بوست حاوی ترکیباتی همچون ماده‌های حاصل از گیاه کوجیک اسید و هیدروکسی‌اسید‌های میوه است که به طور موثر برای درمان لک‌های پوست، بهبود جوانسازی پوست و افزایش شفافیت پوست کاربرد دارند. این سرم می‌تواند بهبود جوانسازی، آبرسانی و شفاف‌کنندگی پوست را تسریع و بهبود بخشد و در پیشگیری از شکل گیری لک‌های جدید نیز موثر است. همچنین سرم روشن کننده نوتروژینا با فرمولاسیون مناسب برای هر نوع پوست مناسب است.

  • آبرسان کپسولی نوتروژینا

آبرسان کپسولی نوتروژینا  محصولی است که به سرعت به یکی از محصولات برتر شرکت نوتروژینا تبدیل شده است. این محصول یک ترکیب بسیار قوی از تکنولوژی کپسول آبرسانی و اسید هیالورونیک است که به پوست کمک می کند در برابر مشکلاتی همچون لک و چین و چروک و آسیب‌های ناشی از میزان کم قابلیت جذب آب توسط پوست مقاومت کند.

این محصول دارای ترکیبی از گلیسیرین، اسید هیالورونیک و ویتامین های B و E است که به پوست کمک می کنند آبدوست و مرطوب بماند. ساختار کپسولی این محصول برای پوست مفید است و سبب جذب سریع‌تر و کمترین هدررفت آب به دلیل فشار قوی کپسول‌ها بر روی پوست خواهد شد.

همچنین این محصول بدون چربی و کاملاً قابل انعطاف و جذاب می‌باشد و به راحتی در هر نقطه از پوست جذب می‌شود. از این رو با استفاده از آبرسان کپسولی نوتروژینا می‌توانید به راحتی به پوستی سالم، شاداب و مرطوب دست پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی محصولات پوستی گیلاسک

متخصصان همیشه به ما گوشزد کرده اند که محصولات آرایشی و بهداشتی خود را از مراکز معتبر تهیه نماییم. این واقعا توصیه مهمی است که اگر جدی نگیریم، تاوان آن را پس می دهیم. حتما در طول عمرتان براتیتان اتفاق افتاده است که از محصولات نامرغوب و بی کیفیت استفاده کرده اید و پوستتان با جوش و لک های زیادی مواجه شده است. متاسفانه این به دلیل وجود مواد حساسیت زایی مانند الکل و پارابن در ترکیبات این محصولات است. بنابراین هرگز فراموش نکنید که محصولات پوستی خود را از میان بهترین برندها و مراکز معتبر و شناخته شده تر تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی گیلاسک یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های کشور است که با داشتن چندین مشاور و محقق، بهترین برندهای معتبر جهانی مانند برند نوتروژینا، برند اوردینری، برند کلینیک، بادی شاپ و … را وارد کرده و با کمترین قیمت در میان هم وطنان عزیز توزیع می کند. خوشبختانه به دلیل عرضه مستقیم و حذف واسطه ها، قیمت نهایی برای مصرف کننده بسیار کاهش می یابد و این یکی از بزرگترین مزیت های این فروشگاه نسبت به سایرین می باشد. چرا که شما محصول مورد نظر را از مرکز پخش اصلی تهیه می نمایید.

مشاورین تیم گیلاسک با تحقیقات گسترده انتخاب می کنند که کدام برندها را وارد کشور بکنند و این برندها، از فیلترهای زیادی عبور می کنند که شامل موراد زیر می شود:

  • شرکت تولید کننده کدام کشور است
  • محصولات حساسیت زا نباشند
  • اثر گذاری بالا و در عین حال قیمت مناسب
  • بیشتر دارای ترکیبات طبیعی و گیاهی باشند
  • میزان رضایت بالا در میان مصرف کنندگان
  • میزان فروش بالا در میان فروشگاه های جهانی
  • و …

به جرات می توان گفت که برند نوتروژینا یکه تاز فروش محصولات پوستی در میان مردم جهان می باشد. شما می توانید اصل محصولات برند نوتروژینا گیلاسک را با تضمین کیفیت و با مناسب ترین قیمت تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرید!

کلام آخر

در این وبلاگ با محصولات آرایشی و بهداشتی نوتروژینا به طور کامل آشنا شدید. با داشتن یک روتین پوستی و استفده از این محصولات، پوستی جوان و شاداب خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی نوتروژینا، از کارشناسان ما در گیلاسک کمک بگیرید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

1 دیدگاه در “معرفی برند نوتروژینا | تاریخچه و معرفی محصولات آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من