ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الی 15
تلفن : 05435332290

فواید سرم هیالورونیک اسید چیست ؟

در ادامه با ما همراه باشید...

در ادامه می خوانید

فواید سرم هیالورونیک اسید

حتی تصور یک پوست صاف و بدون چین و چروک، حال آدمی را خوب می کند. شاید باورش سخت بنظر برسد اما فاصله هر یک از ما برای رسیدن به این حال خوب و پوستی جوان، تنها به اندازه یک محلول است؛ سرم هیالورونیک اسید!!! برای آشنایی بیشتر با فواید سرم هیالورونیک اسید ، حتماً این وبلاگ را تا انتها مطالعه کنید.

سرم هیالورونیک اسید چیست؟

قبل از پرداختن به فواید سرم هیالورونیک اسید، بهتر است با هم به تعریف درست و مشترک از این محلول برسیم اما قبل آن باید ببینیم که خود هیالورونیک اسید چیست و چه کار می کند؟!
هیالورونیک اسید یک گلیکوزآمینوگلیکان فاقد سولفات است که به طور طبیعی در بافت های پیوندی،‌ پوششی و عصبی بدن وجود دارد. این ماده مغذی با نگه داشتن آب در پوست، باعث صاف، درخشان و هیدراته شدن پوست می شود. حالا احتمالاً متوجه چیستی سرم هیالورونیک اسید شده اید! این سرم همان‌طور که نامش پیداست، با داشتن مقدار فراوانی هیالورونیک اسید، برای جوانسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد. البته ایم سرم در همین جمله خلاصه نمی شود؛ در ادامه بیشتر درباره فواید آن و بهترین برند این سرم محبوب یعنی سرم هیالورونیک اسید اوردینری صحبت خواهیم کرد. هم چنین اگر می خواهید از فواید سرم اوردینری برای جای جوش خود و اثرات آن آگاه شوید می توانید مقالات سایت گیلاسک در این مورد را مورد مطالعه قرار دهید.

سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری 2% +ویتامین B5

فواید سرم هیالورونیک اسید

فواید سرم هیالورونیک اسید

به طور کلی هیالورونیک اسید فواید خیلی زیادی دارد؛ دقیقاً به خاطر همین است که به شکل‌های مختلف برای مصارف متفاوت وارد بازار شده است. برای مثال ژل هیالورونیک اسید، می‌تواند خشکی واژن بانوان را کاهش دهد، مکمل های هیالورونیک اسید، ریفلاکس معده را بهبود می‌دهد و قطره چشمی هیالورونیک اسید خشکی چشم را کم می کند. سرم هیالورونیک اسید هم به تنهایی فواید خیلی زیادی دارد که در ادامه، کاملاً مفصل درباره هر کدام صحبت می کنیم.

1) آبرسانی و افزایش رطوبت پوست

یکی از مهم‌ترین فواید سرم هیالورونیک اسید، افزایش رطوبت و هیدراته کردن لایه‌های زیرین پوست است. شاید با خودتان فکر کنید که نوشیدن مایعات هم می‌توان باعث آبرسانی پوست شد؛ این کاملاً درست است اما نکته مثبت سرم هیالورونیک اسید این است که روطوبت حاصل از آن، روی پوست ها ماندگاری بالاتری دارد.

2) افزایش لطافت و صافی پوست

متأسفانه دیر یا زود، پوست همه ما بخاطر افزایش سن، شادابی و لطافت را از دست می‌دهد و رد پاهایی از چین و چروک روی پوستمان ظاهر خواهد. یکی از فواید سرم هیالورونیک اسید این است که به کمک آن، می‌توانیم جلوی چین و چروک های آزار دهنده را بگیریم.
سرم هیالورونیک اسید با افزایش حالت ارتجاعی و کشسان پوست، سبب لطافت و صافی پوست ها خواهد شد.

3) کاهش التهابات پوستی و ترمیم زخم

در بخش بالا اشاره کردیم که یکی از فواید سرم هیالورونیک اسید، افزایش رطوبت پوست است. همین افزایش رطوبت پوست، می‌تواند کمک کند که زخم های پوستی (بافت های آسیب دیده و ملتهب) سریع‌تر بازسازی شوند.

4) جلوگیری از اثرات پیری پوست

اصلی‌ترین مزیتی که باعث محبوبیت سرم هیالورونیک اسید شده است، جلوگیری از اثرات پیری پوست می باشد. از مهمترین دلایلی که باعث چین و چروک و شل شدن پوست می شود، کاهش میزان هیالورونیک اسید با افزایش سن است؛ با جایگزینی این کمبود با سرم هیالورونیک اسید، می‌توانید تا حد زیادی از اثرات پیری جلوگیری کنید.

عوارض سرم هیالورونیک اسید

بعد از خواندن فواید سرم هیالورونیک اسید، شاید از خودتان بپرسید که آیا این سرم عوارضی هم دارد یا نه؟! در حقیقت تا به الان که در حال نوشتن این وبلاگ هستیم، عوارضی ثابت شده‌ای برای سرم هیالورونیک اسید کشف نشده است. اما عموما پیشنهاد می‌شود که خانم‌های باردار، مادران شیرده و افراد مبتلا به سرطان (به ویژه سرطان پوستی) از سرم هیالورونیک اسید استفاده نکنند.

سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری 2% +ویتامین B5

بهترین برند سرم هیالورونیک اسید

برندی که ما برای جوانسازی و افزایش رطوبت پوستتان پیشنهاد می کنیم، سرم هیالورونیک اسید اوردینری است. این سرم، با توجه به اینکه ترکیبی از هیالورونیک اسید با وزن مولکولی کم، متوسط و زیاد است، همراه با ترکی B5 می‌تواند پوست شما را به صورت عمقی آبرسانی کند. سرم هیالورونیک اسید اوردینری با طراحی منحصر به فردی که دارد، باعث می‌شود هیالورونیک اسید به داخل پوست نفوذ کند و سریعا جذب پوست شود؛ در نتیجه با استفاده از آن، پوستی هیدراته و شاداب خواهید داشت.

نحوه استفاده از سرم هیالورونیک اسید

حالا که به فواید سرم هیالورونیک اسید را با هم بررسی کردیم، احتمالاً اکثر شما شیفته این محلول جادویی شدید؛ پس بد نیست که روش استفاده از آن را هم شرح دهیم. استفاده از سرم هیالورونیک اسید، دستور و العمل پیچیده‌ای ندارد و با رعایت نکات زیر، خیلی راحت در روتین پوستی شما، جا خوش می کند.
1. به کمک یک پاک کننده صورت، پوستتان را کاملاً از آلودگی‌ها و محصولات آرایشی، پاک کنید.
2. چند قطره سرم هیالورونیک اسید را روی صورتتان بریزید و به آرامی ماساژ دهید.
3. برای پایان این روتین، کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب مناسب پوستتان را استفاده کنید.

برای توضیحات بیشتر در مورد نحوه استفاده ، وارد وبلاگ نحوه استفاده از سرم هیالورونیک اسید بشید.

 

قیمت سرم هیالورونیک اسید اوردینری

اگر سری به داروخانه ها زده باشید حتما از قیمت برندهای اصل با خبر هستید. تاثیری که برندهای اصل بر پوست می گذارند با سایر محصولات قابل مقایسه نیست. اگر چه برند کانادایی اوردینری به طورکلی نسبت به سایر رقبایش قیمت بسیار پایین تری در بازار دارد اما می توان گفت سرم هیالورونیک اسید اوردینری نسبتا قیمت بالایی دارد و شاید از نظر شما گران قیمت به نظر برسد. اما باید گفت قیمت این محصول در برابر تاثیری که بر پوست می گذارد بسیار ناچیز است. فراموش نکنید که پوست شما فاخرترین لباس شماست و باید سعی کنید همیشه از آن به بهترین نحو ممکن مراقبت کنید. شما می توانید جهت آگاهی از قیمت سرم هیالورونیک اسید اوردینری، از قسمت محصولات آن را جستجو کرده و تهیه نمایید. ناگفته نماند که این سرم در دو بسته بندی 30 و 60 میل عرضه می شود.

 

درباره برند اوردینری

در سال 2013 بود که برندن ترواکس تصمیم گرفت شرکتی با هدف تولید محصولات مراقبت پوست راه اندازی کند. او شرکت را DECIEM نامگذاری کرد و شعار آن را “شرکت زیبایی غیر طبیعی” عنوان کرد. لازم به ذکر است که موسس این شرکت ریشه ای ایرانی تبار دارد که با نام علی روشن در ایران متولد شده است. این شرکت که دفتر مرکزی آن در تورنتو کانادا قرار دارد، از سال 2013 حدود 10 برند دیگر را تولید و به بازار عرضه کرده است که مهم ترن آنها برند اوردینری بوده است که سهم 70 درصدی فروش محصولات این شرکت را به خود اختصاص داده است. اگر قصد دارید بهترین محصولات اوردینری را بشناسید ، به سایت گیلاسک سر بزنید.

امکان ندارد که شما فردی باشید که به مراقبت از پوست خود و به خصوص آبرسانی به آن اهمیت می دهدی و نام برند اوردینری را نشنیده باشید. اوردینری در سال 2016 توسط همین شرکت متولد شده است و به دلیل اثرگذاری بسیار بالا به سرعت در کانادا و سپس در کل جهان شناخته شده است. میزان فروش محصولات برند اوردینری تا حدی زیاد است که از سال 2017 تا سال 2019، محصولات این شرکت به میزان 300 میلیون دلار فروش رفت که برای یک شرکت تازه تاسیس یک معجزه محسوب می شود.  به راستی رمز موفقیت از میان هزاران برند چیست؟ قطعا راستگویی و اثربخشی بالا.

لازم به ذکر است که محصولات این برند، با استفاده از بهترین شیمی دادن ها و متخصصان پوستی تولید شده اند و نسبت به سایر رقیبان از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند. این برند عمدتا با سرم آبرسان هایش در میان مردم شناخته می شود. فواید سرم هیالورونیک اسید بر هیچ کسی پوشیده نیست. چرا که هیالورونیک اسید موجود در آن باعث میشود که رطوبت موجود در پوست، در آن محفوظ بماند و در نتیجه یک جوانساز و اکسیر جوانی برای پوست محسوب می شود که از بروز چین و چروک آن جلوگیری می کند.

 

ایا سرم هیالورونیک اسید اوردینری گیلاسک اصل است؟

یکی از بزرگترین دغدغه های خریداران در تهیه محصولات مراقبت پوستی، این است که اصل آن را دریافت کنند. متاسفانه به دلیل سود زیادی که در تجارت لوازم بهداشتی وجود دارد عده ای با تقلب از اصل محصول، نسخه فیک آن را تولید کرده و روانه بازار می کنند. متاسفانه این محصولات که تعداد آنها در بازار کم نیست، نتیجه عکس بر روی پوست داشته و حساسیت زیادی روی آن ایجاد می کنند. در همین راستا، توصیه ما به شما این اسنت که همیشه محصولات مراقبت پوستی را از مراکز معتبر مانند داروخانه و وب سایت های معتبری مانند دیجی کالا، ترب، گیلاسک و … تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی گیلاسک، یکی از بزرگترین وارد کننده محصولات مراقبتی بوده و بزرگترین برندهای جهانی را وارد کرده و با تضمین  در سراسر ایران عرضه می کند. شما می توانید اصل این محصول را با مناسب ترین قیمت از گیلاسک تهیه نمایید. چرا که گیلاسک با حذف واسطه ها، محصولی اصل و با قیمتی مناسب به شما عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی محصولات پوستی گیلاسک

فروشگاه اینترنتی محصولات پوستی گیلاسک، یک فروشگاه آنلاین برای خرید محصولات مراقبت از پوست و زیبایی می باشد. این فروشگاه بیشتر به دنبال ارائه انواع محصولات مورد نیاز پوست مانند کرم های ضد چروک، لوسیون های مرطوب کننده، ماسک های صورت، واش های صورت و بدن، سرم ها و ژل های نرم کننده و… است.

سایت فروشگاه اینترنتی محصولات پوستی گیلاسک با طراحی زیبا، رابط کاربری ساده و ناوبری آسان، مشتریان می توانند انواع محصولات مراقبت از پوست را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به راحتی پیدا کنند.

علاوه بر همه اینها، شما می توانید تمامی سوالات خود در مورد محصولات پوستی و از جمله مقالاتی راجع به فواید سرم هیالورونیک اسید را در این سایت مطالعه کنید و اگاهی لازم را کسب کنید.

در فروشگاه اینترنتی محصولات پوستی گیلاسک، محصولات متنوعی از برندهای مختلف مانند برند نوتروژینا، برند اوردینری، برند بایودرما و … قابل تهیه هستند. همچنین، در این فروشگاه، برای انواع پوست ها، محصولات ویژه تنظیم شده ای نیز وجود دارد.

با خرید از سایت فروشگاه اینترنتی محصولات پوستی گیلاسک، مشتریان می توانند از قیمت های بسیار مناسب و تخفیف های ویژه بهره مند شوند. همچنین، این فروشگاه برای رضایت مشتریان، خدمات مختلفی را ارائه می دهد از جمله ارسال رایگان برای خرید های بالا، پرداخت درب منزل و ضمانت بازگشت کالا در صورت عدم رضایت.

در کل، فروشگاه اینترنتی محصولات پوستی گیلاسک، یکی از بهترین و قابل اعتمادترین فروشگاه های آنلاین برای خرید محصولات مراقبت از پوست در ایران می باشد.

علاوه بر این، از دیگر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی محصولات پوستی گیلاسک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان خرید کالاهای اورجینال با بسته‌بندی مطابق با استانداردهای جهانی.
پرداخت آنلاین امن و سریع از طریق درگاه های اینترنتی معتبر مانند زرین پال، پرداخت یار و …
امکان دریافت کوپن تخفیف و استفاده از پوینت های تخفیف به نسبت هر فاکتور خرید برای خرید های بعدی.
گارانتی اصالت کالا و ضمانت برگشت پول کالا در صورت عدم رضایت.
ارسال کالا به سراسر ایران به صورت سریع و امن.
امکان ارتباط با مشاورین محصولات پوستی گیلاسک برای راهنمایی و پاسخگویی به سوالات مشتریان.

در کل، فروشگاه اینترنتی محصولات پوستی گیلاسک، جایی است که می‌توانید به راحتی از محصولات با کیفیت و قیمت مناسب برای مراقبت و زیبایی پوست خود استفاده کنید.

 

کلام آخر

زیبایی، شادابی و جوانی قطعاً حق مسلم شماست؛ پس بدون وقت تلف کردن، به فکر تهیه یک سرم هیالورونیک اسید باشید. با یک سرم هیالورونیک اسید اوردینری از سایت گیلاسک، می‌توانید لذت داشتن پوستی لطیف، مرطوب، صاف و زیبا را تجربه کنید.
در ضمن اگر سؤالی درباره نحوه استفاده، عوارض یا فواید سرم هیالورونیک اسید دارید، از بخش نظرات با ما در میان بگذارید؛ کارشناسان گیلاسک به زودی زود، پاسخ شما عزیزان را خواهند داد.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)

1 دیدگاه در “فواید سرم هیالورونیک اسید چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من