ضمانت اصل بودن کالا

اطمینان از اصالت کالا، همیشه یکی از مسئله‌هایی است که ما در هر خریدی که انجام می‌دهیم به آن فکر خواهیم کرد و ما در فروشگاه اینترنتی گیلاسک  این را به‌خوبی میدانیم؛ و از آنجا که رضایت مشتری‌هایمان و اینکه با خیال راحت از ما خرید کنند در اولویت ما بوده است، طبعاً باید خیال مشتریانمان را از اصالت کالایی که از گیلاسک می‌خرند راحت کنیم.

اینجا باید به چند نکته اشاره‌کنیم:

اول اینکه تمام محصولات گیلاسک دارای ضمانت بازگشت بی قید و شرط در صورت اصل نبودن هستند.

دوم اینکه بخش تأمین کالای گیلاسک از افراد خبره و باتجربه تشکیل‌شده است که تمامی کالاها را قبل از تأمین و حتی قبل از ارسال چک می‌کنند و از اصل بودن  و البته تاریخ مصرف حداقل یکسال آن مطمئن می‌شوند.

و در اخر اینکه فروشگاه گیلاسک متعلق به شرکت بازرگانی وسیم عطر منطقه ازاد چابهار  با شناسه ملی 14007609260  میباشد و به‌هیچ‌عنوان از بازار آزاد هیچ محصولی را تهیه نکرده و تمامی کالاهای عرضه شده در فروشگاه خود را بدون واسطه و مستقیم از کشورهای انگلستان – یونان – ترکیه –امارات –عمان – کره جنوبی و چین تهیه و به صورت کاملا قانونی از طریق گمرک منطقه آزاد چابهار وارد کشور و عرضه می کند.

و سایر کالاهایی که دارای نماینده انحصاری در ایران هستند و یا در ایران تولید و بسته بندی میشوند را از تولیدکنندگان داخلی یا واردکنندگان رسمی (که همگی دارای مجوز از وزارت بهداشت هستند) تهیه می‌کند، برای همین امکان ورود محصول تقلبی و حتی “های کپی” به مجموعه گیلاسک وجود نداشته و تمامی محصولات موجود در سایت 100 درصد اصل می‌باشند.

ما به‌خوبی محصولات تقلبی و های کپی را تشخیص داده و از فروش و حتی تبلیغ نادرست آن جلوگیری می‌کنیم؛ پس با خیال راحت خرید کنید و از خریدتان لذت ببرید، چرا که کارشناسان مجموعه گیلاسک هوای شما را دارند. 😉

5/5 (1 نظر)
5/5 (1 نظر)