ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 الی 15
تلفن : 05435332290

بهترین سرم هیالورونیک اسید

در ادامه با ما همراه باشید...

در ادامه می خوانید

بهترین سرم هیالورونیک اسید

یکی از اسیدهای طبیعی بدن که موجع به زیبایی و جوانی پوست شما می شود، هیالورونیک اسید است. میزان هیالورونیک طبیعی پوست، به مرور زمان و افزایش سن، کاهش پیدا می‌کند؛ همین باعث می شود میزان لطافت صورت یک بزرگسال و کودک با هم فرق کند.
با پیشرفت علم راه کارهای زیادی برای مقابله با کاهش این اسید در اثر افزایش سن، داده شد که یکی از مطمئن ترین آن‌ ها استفاده از بهترین سرم هیالورونیک اسید است؛ اما سؤال اینجاست که برای تأثیر بیشتر باید از کدام سرم هیالورونیک استفاده کنیم؟! در این وبلاگ از گیلاسک می‌خواهیم به این سؤال که شاید ذهن خیلی از افراد را درگیر کرده باشد، پاسخ دهیم.

هیالورونیک اسید چیست و چه می کند؟

قبل از معرفی بهترین سرم هیالورونیک اسید، بهتر است کمی بیشتر خود هیالورونیک آشنا شویم. هیالورونیک اسید یکی از کبوهیدرات های طبیعی بدن است که در چشم، غضروف و پوست به مقدار زیاد وجود دارد و همین باعث نرمی آن اندام ها می شود. جالب است که بدانید این اسید با کاهش اصطحکاک، به سلامت غضروف ها کمک می کند.
اسید هیالورونیک در هیدراتاسیون، به شکل بی نظیری ظاهر می شود؛ چون توانایی آبرسانی بالایی دارد و می تواند تا 1000 برابر وزن خودش، آب نگه دارد. در نرمال ترین شرایط ممکن، در بدن یک فرد بالغ و جوان، 15 گرم هیالورونیک اسید موجود است که مرور زمان از مقدارش کاسته می شود.

استفاده از بهترین سرم هیالورونیک اسید

همان طور که در مقدمه هم اشاره کوچکی داشتیم، استفاده از سرم اسید هیالورونیک، بهترین راه برای جبران کاهش طبیعی هیالورونیک اسید بدن است! چون سرم هیالورونیک اسید به دلیل ریز مولکول بودن، خیلی راحت و بی دردسر به عمق پوست می کند.

حالا سؤال اینجاست که استفاده هر نوع سرم هیالورونیک اسیدی، چنین تأثیری خواهد داشت؟! اجازه دهید این موضوع را کمی تخصصی تر بررسی کنیم. به طور کلی در صنعت زیبایی، به 3 مولکول خاص، هیالورونیک اسید گفته می شود.
1. هیالورونات سدیم
2. هیالورونات استیله سدیم
3. هیالورونیک اسید هیدرولیز شده
این سه مولکول، با اینکه به طور کلی به یک نام خوانده می شوند، تفاوت های بسیار دارند. اصلی ترین تفاوت بین سه مولکول نام برده شده، بر سر میزان نفوذشان در پوست است. مثلاً هیالورونات سدیم به دلیل اندازه کوچکی که دارد، خیلی سریع به اعماق پوست نفوذ می کند. اما هیالورونات استیله سدیم -که نوعی نمک است- بخاطر غلظت بالایی که دارد، سبب خشکی پوست می شود.
پس با توصیفات بالا کاملاً واضح است که استفاده از هر سرم هیالورونیک اسیدی، شما به آنچه می خواهید نمی رساند؛ شما باید حتماً بهترین سرم هیالورونیک اسید را پیدا کنید.

مزایا بهترین سرم هیالورونیک اسید

طبق تحقیقات معتبر پزشکی، استفاده از بهترین سرم هیالورونیک اسید، مزایای زیادی برایتان خواهد داشت که مهمترین آنها را در ادامه وبلاگ برایتان شرح می دهیم.

بهترین سرم هیالورونیک اسید

بهترین سرم هیالورونیک اسید

ویژگی بهترین سرم هیالورونیک اسید

در بخشی زیر چند تا ا بهترین سرم هیالورونیک اسید را با ویژگی های آنها مشاهده خواهید کرد:

1.سرم هیالورونیک اسید اوردینری

طبق بررسی منتقدان محصولات آرایشی و بهداشتی، صحبت های متخصصین پوست و رضایت افراد پس از استفاده، سرم هیالورونیک اسید اوردینری ، بهترین سرم هیالورونیک اسید به حساب می آید.
اگر با محصول آرایشی سر و کار داشته باشید، قطعاً اسم برند اوردینری را شنیده اید. این برند کانادایی، همواره جزو بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی شناخته شده و محصولات پر فروش زیادی دارد که یکی از آن محصولات، بهترین سرم هیالورونیک اسید است.
در فرمولاسیون خاص سرم هیالورونیک اسید اوردینری، اسید هیالورونیک با 3 اندازه متفاوت وجود دارد تا بالاترین تأثیر را روی پوست شما بگذارد. این سرم فاقد چربی بوده و به راحتی جذب پوست می شود؛ بنابراین خطر بروز جوش را نخواهد داشت.
سرم هیالورونیک اسید اوردینری با قدرت آبرسانی بالایی که دارد، سبب رفع کم آبی پوست می شود و نرمی و لطافت را برای پوستتان به ارمغان می آورد؛ پس پیشنهاد می کنیم که برای داشتن پوستی لطیف و سالم، علاوه بر خرید آبرسان پوست، استفاده از بهترین سرم هیالورونیک اسید را هم در برنامه تان بگذارید. علاوه بر همه اینها، سرم آبرسان هیالورونیک اسید اوردینری، به بازسازی و ترمیم پوست شما هم کمک خواهد کرد.

به طور کلی ویژگی‌هایی که سبب محبوبیت سرم هیالورونیک اسید اوردینری شده، عبارت اند از:
* آبرسان قوی
* قابلیت جذب سریع
* دارای هیالورونیک اسید
* دارای پنتنول (ویتامین B5)
* دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی
* دارای خواص مرطوب کنندگی بسیار بالا
* کاملاً وگان و بدون انجام تست روی حیوانات
* مناسب انوع پوست های خشک، زبر و آسیب دیده
* فاقد گلوتن، پارابن، الکل، سیلیکون و سایر مواد شیمیایی مضر

2. سرم هیالورونیک اسید باباریا

سرم هیالورونیک اسید باباریا یک ترکیب فوق العاده برای بهبود وضعیت پوست است. برخی از فواید آن عبارتند از:

حفظ رطوبت پوست: هیالورونیک اسید، یک عامل خاص در جذب آب پوست است. باباریا همچنین می تواند با افزایش سطح هیالورونیک اسید در پوست شما، باعث افزایش رطوبت و شادابی پوست شود.

کمک به رفع چین و چروک: در واقع، هیالورونیک اسید با افزایش حفظ رطوبت پوست، باعث از بین رفتن خشکی و بدون روشن شدن پوست شما می شود، همچنین می تواند کمک کند تا چین و چروک ها کاهش یابند.

افزایش کلاژن پوست: با افزایش هیالورونیک اسید در پوست، شما می توانید به کمک کلاژن  سطح پوستی خود را بهبود دهید، و همچنین این ماده باعث افزایش انعطاف پوست شده و به علامت های پیری از جمله فرم افتاده، خشکی و ورم پوستی مبارزه کند.

به دست آوردن پوستی سالم و تازه: در نتیجه، با استفاده از سرم هیالورونیک اسید باباریا، می توانید به دست آوردن پوستی سالم و تازه تر کمک کنید.

آنتی اکسیدان قوی: باباریا در فرآیند تولید آنتی اکسیدان هایی که باعث بهبود عملکرد و جذب پوست شما می شوند کمک می کند.

می توان سرم باباریا را جزو بهترین سرم هیالورونیک اسید های موجود در بازار دانست. چرا که میزان رضایتمندی از این محصول بسیار زیاد است.

3. سرم هیالورونیک اسید بالانس حجم 30ml

سرم هیالورونیک اسید بالانس حجم 30 میلی لیتر یکی از محصولات محبوب در حوزه پوست است. این سرم با داشتن هیالورونیک اسید به عنوان ماده اصلی، به نرمی و بدون ایجاد حساسیت در پوست خود خود می تواند برای جلوگیری از پیری، کمک به درمان خشکی پوست، خطوط ریز و چین های صورت، ترمیم آسیب های خفیف پوستی و بهبود بهداشت پوستی استفاده شود.

این سرم با ساختار سبک و قابلیت جذب سریع، به راحتی در پوست جذب می شود و حاوی ویتامین E به عنوان آنتی اکسیدان نیز می باشد که با تقویت عملکرد آن تأثیر مثبتی بر روی بهبود جوانی و شادابی پوست دارد. همچنین، بسته به نیاز پوست شما، می توانید از این سرم قبل از استفاده از محصولات پوستی دیگر استفاده کنید تا به جذب بهتر محصولات و اثربخشی بیشتر از آنها کمک کند.

همچنین، سرم هیالورونیک اسید بالانس حجم 30 میلی لیتر، حاوی عصاره های طبیعی مثل عصاره آلوئه ورا و گل همیشه بهار، برای بهبود وضعیت پوست و حفظ رطوبت و شادابی پوست نیز استفاده می شود. این محصول می تواند روزانه به پوست شما تزریق رطوبت کند و باعث افزایش جذب آب پوست شما شود.

در دستور العمل استفاده از این سرم، پیشنهاد شده است که برای کارایی بیشتر، صبح ها و شب ها، بعد از تمیز کردن صورت، مقداری از این سرم روی پوست صورت و گردن خود بمالید و به آرامی با حرکات دایره ای، تمام سطح صورت خود را پوشش دهید.

با توجه به ترکیب فوق العاده و خواص موثر این سرم، می توانید با استفاده از آن، از پوستی نرم، شاداب، جوان و با بافتی خالص و طبیعی برخوردار شوید.

سایر سرم های هیالورونیک اسید خوب شامل موارد زیر می شوند:

– کرم دور چشم آبرسان و ضد چروک هیالورونیک اسید لورال | ( حجم 15 میل )

– سرم ضد چروک فوری حاوی هیالورونیک اسید لالوکس  ( حجم 18 میل )

– کرم آبرسان هیالورون حاوی ویتامین B5 اولاین | حجم 50 میل

– سرم پوست شکوفه گیلاس حاوی هیالورونیک اسید گارنیه (حجم 30 میل )

– سرم فوری لیفتینگ و ضد چروک هیالورونیک اسید اولاین ( حجم 18 میل )

– کرم آبرسان ضد چروک روغن زیتون و هیالورونیک اسید اولاین | 50 میل

– سرم ضد لک آلفا آربوتین اوردینری و هیارولونیک اسید2% ( حجم 30 میلی لیتر )

بهترین زمان استفاده از سرم هیالورونیک اسید

برای استفاده از سرم هیالورونیک اسید بهتر است در دو نوبت از روز از آن استفاده کنید. نه تنها این سرم بلکه تمامی سرم ها و آبرسان ها باید به این صورت استفاده شوند. توصیه متخصصان این است که یکبار در صبح و پس از شستشوی صورت با یمک و شوینده، از تونر استفاده کرده و سپساز آبرسان برای پوست خود استفاده کنید. و یکبار هم در شب از آن استفاده کنید تا رطوبتی که پوست در طول روز از دست داده است به آن بازگردانده شود.

عوارض استفاده از هیالورونیک اسید

تا اینجا هیچ گزارشی مبنی بر اینکه این محصول اسیب جدی بر کسی ایجاد کرده است اعلام نشده است. هر چند که مواد موجود در آن شاید باعث بایجاد آلرژی در برخی افراد پوست حساس بکند. اما از آنجا که به ندرت چنین مساله ای پیش می آید، باید خیلی بدشانس باشید که با این مشکل مواجه شوید!  اما به طور کلی افرادی که دچار سرطان های پوستی هستند باید  سعی کنند از این محصول استفاده نکنند و در صورت تمایل با پزشک خود مشورت کنند. هم چنین زنان باردار نیز باید احتیاط بیشتری در استفاده از محصولات پوستی به خرج دهند.

تفاوت کرم و سرم هیالورونیک اسید چیست

افرادی که به دنبال یافتن بهترین سرم هیالورونیک اسید هستند گاهی از ما می پرسند که سرم این محصول بهتر است یا کرم و این دو چه فرقی با هم دارند؟ در پاسخ باید بگوییم هر دوی این محصولات تا حد زیادی وجه اشتراک با هم دارند و البته به نوعی مکمل هم محسوب می شوند. سرم هیالورونیک اسید بافت شیشه ای و شفافی دارد و بیشتر به منظور تغذیه لایه های پوستی تولید شده است که وظیفه مرطوب رسانی را نیز به عهده دارد اما کرم هیالورونیک اسید باعث آب رسانی پوست شده و چین و چروک آن را از بین می برند.

نحوه استفاده از سرم هیالورونیک اسید

استفاده از بهترین سرم هیالورونیک اسید، فرمول خاصی ندارد. تنها نکته کار اینجاست که حتماً باید قبل از استفاده از آن، صورتتان را به خوبی شسته باشید. سپس مقداری از سرم را روی پوست خود ریخته و ماساژ دهید تا کاملاً جذب پوست شود.
پیشنهاد می‌شود این فرایند را صبح و شب تکرار کنید و برای تأثیر گذاری بیشتر، بعد از سرم هیالورونیک اسید، از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی گیلاسک

فروشگاه گیلاسک مجموعه‌ ای از برند های معتبر و محصولات با کیفیت را در دسترس شما قرار می‌ دهد. از محصولات آبرسان، محافظتی، ضد آفتاب، ضد چروک و بسیاری از دسته‌بندی‌ های دیگر می‌ توانید محصولات مراقبت پوستی انتخاب کنید. در گیلاسک، کیفیت محصولات برای ما اولویت است. تمام محصولاتی که در فروشگاه عرضه می‌شوند، از برند های معتبر و با استاندارد های بالا انتخاب می‌شوند. این به شما اطمینان می‌دهد که محصولی با کیفیت و اثربخش را دریافت خواهید کرد.

گیلاسک به خدمات مشتریان بسیار اهمیت می‌ دهد. ما متعهدیم تا تجربه خریدی راحت و رضایت بخش را برای شما فراهم کنیم. در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به راهنمایی، تیم پشتیبانی ما همواره آماده پاسخگویی به شما است. بنابراین، با انتخاب فروشگاه اینترنتی گیلاسک، شما می توانید خرید آسان محصولات با کیفیت و متنوع برای مراقبت پوستی خود را تجربه کنید.

کلام آخر

در رقابت بین اینکه بهترین سرم هیالورونیک اسید برای کدام برند است، برند اوردینری پیروز شد! شما با استفاده درست از این سرم می‌ توانید پوستی، جوان، مرطوب و لطیف داشته باشید. پیشنهاد می کنیم وقت را تلف نکنید، همین الان به صفحه محصولات گیلاسک مراجعه کرده و بهترین سرم هیالورونیک اسید را برای خودتان سفارش دهید؛ چراکه شما لایق بهترین ها هستید.

2.6/5 (5 نظر)
2.6/5 (5 نظر)

1 دیدگاه در “بهترین سرم هیالورونیک اسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من